تاریخ انتشار: 1395/10/25 14:08
کد خبر: 235973

ساسان انصاری بزرگترین خطر برای ماست/ فرصت جشن گرفتن نداریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای دیدار با فولاد کارسختی داریم و از امروز آماده سازی برای این بازی را آغاز کردیم.
ساسان انصاری بزرگترین خطر برای ماست/ فرصت جشن گرفتن نداریم

برانکو ایوانکوویچ ظهر امروز شنبه و پس از تمرین سرخپوشان به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه شهید کاظمی گفت: به بازیکنانم تبریک می گویم که مردانه جنگیدند و برابر سایپا به برتری رسیدند. از هواداران هم تشکر می کنم که یار داوزدهم ما بودند و بعد از اخراج فرشاد یار یازدهم ما شدند. متاسفانه فرصت جشن گرفتن نداریم و از امروز آماده سازی برای دیدار با فولاد را شروع کردیم. همیشه برابر فولاد کار سختی داریم.

وی افزود: ما برای بازی با فولاد مشکل داریم. چند بازیکن مصدوم داریم و فرشاد هم محروم است. کار سختی داریم و امیدوارم تا پایان هفته مشکل دیگری پیش نیاید. فولاد تیم خوبی است که بازیکنان با کیفیتی دارد. ساسان انصاری قطعا بزرگترین خطر برای ماست اما این بازیکن تنها نیست و بازیکنان دیگری هم حضور دارند که خطرناک خواهند بود. 

برانکو ادامه داد: می دانیم که برانکو یک تیم سنتی و هجومی است. با این حال ما در خط دفاعی بازیکنانی داریم که سرعت بالایی دارند و خوب بازی می کنند. در دیدار برابر سایپا هم دیدید که حریف به جز در ضربات ایستگاهی موقعیت دیگری نداشت. یک مقدار کار برای ما سخت است اما طبیعتا شانزده هفته گذشته نشان داده ایم که از همه تیم ها بهتر هستیم. 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اظهارات کفاشیان گفت: ایشان حق دارد که چنین حرفی زده است. من از کار در پرسپولیس واقعا لذت می برم. وقتی که سر تمرین هستم. از کار برای هواداران پرسپولیس لذت می برم. ما مدیریت خوبی داریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/367eaj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیکه سنگین سرمربی پرسپولیس به برانکو و ستاره تیمش!