تاریخ انتشار: 1395/05/05 08:44
کد خبر: 271834

خبری نگران کننده برای سرخپوشان قبل از بازی امشب

آقای گل رفت و برگشت اما هنوز خبری یا عکس العملی از سوی باشگاه ترکیه ای مطرح نشده است
خبری نگران کننده برای سرخپوشان قبل از بازی امشب

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس همان قدر تکان دهنده بود که بازگشت وی به جمع سرخپوشان و به نظر می رسد در هیاهوی حضور دوباره اش در پرسپولیس،کسی در انتظار موضع باشگاه ریزه اسپور نبود.

او بازگشت تا خبر خوبی به هواداران پرسپولیس بدهد و به خط حمله سرخپوشان توانی مضاعف بخشد اما حالا برخی اخبار نگران کننده درباره سیاست باشگاه ترکیه ای مطرح شده است.

آنچنان که خبر می رسد ریزه اسپور با شیوه ای عجیب قصد داشته موضع سکوت را تا نخستین بازی رسمی پرسپولیس در لیگ برتر ادامه بدهد تا در صورتیکه طارمی در ترکیب اصلی به میدان برود،با دست پر و مستندات کافی دست به شکایت بزند.

هر چند وکیل طارمی و باشگاه پرسپولیس اقدامات حقوقی لازم را درباره هر حرکت احتمالی ریزه انجام داده اند اما حضور طارمی در ترکیب پرسپولیس در یک بازی رسمی،می تواند به واکنش رسمی باشگاه ترکیه ای منجر شود.

اتفاقی که شب گذشته به شکل دیگری در اردوی استقلال هم رخ داد و آبی ها ریسک استفاده از محمد حسین کنعانی زادگان در ترکیب اصلی را به جان خریدند و در ادامه علی اکبر طاهری با موضعی تند تاکید کرد که این اتفاق غیر قانونی بوده و پیگیر ماجراست.

نکته جالب اینکه این بحث در پیچ های مربوط به طارمی در فضای مجازی هم مطرح بوده و هواداران پرسپولیس را نگران کرده است.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j9vol

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صد در صد برای قهرمانی به میدان می رویم