تاریخ انتشار: 1395/05/05 10:03
کد خبر: 271820

جلالی: لیگ پویایی خواهیم داشت/ ما در این فصل به دنبال ثبات هستیم

سرمربی تیم پیکان گفت: بازیکنان خوب بین همه تیم ها تقسیم شده اند و لیگ پویایی خواهیم داشت
جلالی: لیگ پویایی خواهیم داشت/ ما در این فصل به دنبال ثبات هستیم

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، مجید جلالی در نشست خبری مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: می خواهیم لیگ تازه ای شروع کنیم. با امیدهای خیلی زیاد که کار راحتی نیست. بازیکنان بین تیم ها تقسیم شدند. ما لیگ پویا خواهیم داشت.

وی افزود: ما تیم بسیار خوبی هستیم و جایگاه خوبی در جدول پیدا خواهیم کرد. ما به دنبال ثبات در جدول هستیم تا در آینده شرایط بهتری داشته باشیم.  در دور رفت هفت بازی خارج از خانه داریم. از نگاه اول شرایط سختی است ولی من فکر می کنم این یک فرصت است تا خودمان را نشان دهیم. مطمئن هستم که خودمان را ثابت خواهیم کرد.

سرمربی تیم پیکان درباره شناختش از گسترش فولاد گفت: در هفته اول اگر تیم ها با مربیان قبلی شان باشند شناخت مربیان بیشتر است. ما درباره نفرات جدید همه تیم ها متمرکز می شویم آن هم از روی بازیهای تدارکاتی در دوران بدنسازی. ما اطلاعات خوبی جمع آوری کردیم و مطمئن هستم بازی خوبی را شاهد خواهیم بود.

وی درباره هدف گذاری باشگاه پیکان افزود: اولین چیزی که آنها خواستند تغییر ذهنیت نسبت به عملکرد گذشته پیکان بوده است. ما یک تیم خوب و سلامت داریم. ما دنبال پایه ریزی برای آینده بهتر هستیم. ما این فصل به دنبال ثبات هستیم. من امیدوارم تا نیم فصل اول این اتفاق بیفتد تا در نیم فصل دوم به دنبال شرایط خوب در جدول باشیم.

جلالی درباره عملکرد نقل و انتقالات پیکان تصریح کرد: ما سعی می کنیم خواسته هایمان را تنظیم کنیم. باشگاه پیکان از نظر امکانات خوب است. تخصص مدیریتی بسیار بالایی دارد. ما صحبت های همدیگر را درک کردیم. وقتی کمبودهایی باشد چون درک متقابل داریم آن رفع خواهد شد. در نقل و انتقالات نمی توانید به همه خواسته هایتان برسید. یک طرف شما هستید و یک طرف بازیکنان. تا آنجا که می توانستیم توانستیم بازیکنان مورد نظرمان را جذب کنیم. 

وی ادامه داد: امیدوارم فصل آرامی را پشت سر بگذاریم. اعتقادم این است که در لیگ امسال همه چیز منصفانه پیش برود و تیم ها به حق شان برسند. 

سرمربی پیکان درباره اینکه از آذربایجان شرقی سه تیم در لیگ برتر حضور دارد گفت: آذربایجان ظرفیت های خیلی خوبی دارد و این نشان دهنده این است که فوتبال در این شهر پیشرفت کرده اما باید بگویم وقتی یک شهر سه تیم نماینده دارد قطعا باید 50 هزار جوان در آن آموزش فوتبال ببینند اگر کمتر از آن باشد این مساله ناپایدار خواهد بود.

وی درباره اخلاق گرایی در فوتبال ادامه داد: به نظرم باید خودمان اخلاق را در فوتبال سروسامان بدهیم و به نوبه خودمان کمک کنیم این رشته پیشرفت کند. باید سعی کنیم از خودمان این رفتارها را شروع کنیم. درباره این سوال شما باید بگویم که دست بسته هستم اما درباره خودم باید بگویم تصمیم گرفتم نگاهم به لیگ و اتفاقات مثبت باشد. شما نگاه کنید در شروع مسابقات می گویند بازی دوشنبه است و بعد از 5 روز می گویند سه شنبه و این توجیه خاصی ندارد. کنفرانس خبری من را صبح روز بازی می گذارند. من روز بازی 10 کار دارم و باید در اختیار تیمم باشم اما امروز اگر اینجا هستم به احترام شما خبرنگاران بوده و این اتفاقات تمرکز مربی را به هم می ریزد. به هر حال باید بگویم سعی کنیم همه چیز را بهتر ببینیم. امیدوارم فوتبال بتواند از دست ما نجات پیدا کند. (با خنده)

جلالی در پایان درباره اینکه چه کسی را مقصر عقب افتادن بازی تیمش می داند گفت: به هر حال سازمان لیگ مسئول برنامه ریزی مسابقات است و همه چیز در اختیار این سازمان می باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wq7gv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صدای جلالی هم درآمد!

نعمتی: بازیکن، پست را می‌سازد
هافبک پیکان در گفت و گو با فرتاک ورزشی