تاریخ انتشار: 1395/05/05 13:56
کد خبر: 271775

قلعه نویی عصبانی بود،او تقصیری ندارد

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: تنها مشکل تراکتورسازی دیروز این بود که در ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم.
قلعه نویی عصبانی بود،او تقصیری ندارد

 مهدی کیانی در رابطه با توقف تراکتورسازی دراولین بازی خانگی لیگ شانزدهم اظهار داشت: همه دیدند که تراکتورسازی چقدر روان و خوب بازی کرد و موقعیت های زیادی داشتیم. این قانون فوتبال است که وقتی گل نزنی گل می خوری. ما هم اسیر این قانون فوتبال شدیم. موقعیت های خیلی خوبی داشتیم و می توانستیم حداقل دو،سه گل دیگر وارد دروازه استقلال خوزستان کنیم. 

وی همچنین افزود: تنها مشکل تراکتورسازی دیروز این بود که در ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم اما با این حال نمایش تیم ما مقابل استقلال خوزستان امیدوارکننده بود و می توانیم در بازی های بعدی این دو امتیاز از دست رفته را جبران کنیم. مطمئن باشید با این تیم حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی همچنین تصریح کرد: یادمان نرود که مقابل قهرمان فصل قبل بازی می کردیم. استقلال خوزستان تیم خوب  یکدستی است اما با وجود تمام احترامی که برای آنها قائلم باید حداقل 4،5 گل دریافت می کردند. من به داوری هم احترام می گذارم اما به نظرم زهیوی که هر دو گل استقلال خوزستان را به ثمر رساند قبل از گل دومش به خاطر خطای هندی که از روی عمد انجام داد باید کارت زرد دوم را می گرفت و اخراج می شد. آن وقت بود که ورق بر می گشت و ما می توانستیم به تیم ده نفره استقلال خوزستان بیشتر گل بزنیم.

کیانی در واکنش به انتقاداتی که از روز گذشته به مدافعان تراکتورسازی شده بیان داشت: مدافعان هم نمی توانند تمام توپ ها را دفع کنند. اگر ما گلی دریافت کردیم دفاع تیمی ما مشکل داشته و فقط یک نفر مقصر نبوده است. وقتی در خط جلو بازیکنان بتوانند گلزنی کنند مدافعان نیز با تمرکز بیشتری به کارشان در زمین ادامه می دهند. با این حال به بازی های بعدی فکر می کنیم البته این هفته به یکی ازگرم ترین نقاط ایران می رویم و باید مقابل صنعت نفت قرار بگیریم. کار سختی داریم اما محکوم به پیروزی هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که عصبانیت قلعه نویی از مهاجمان و مدافعان به رختکن هم منتقل شده یا خیر اظهار داشت: قلعه نویی هم حق دارد که عصبانی باشد. او سرمربی تیم است و تمام تلاشش را می کند تا ترکیب خوبی به زمین بفرستند. دیگر وقتی بازیکنان توپ ها را وارد دروازه نمی کنند تقصیر قلعه نویی نیست. او در رختکن به ما گفت مگر در یک بازی چند موقعیت گیر بازیکنان می آید که شما گلزنی نمی کنید. امیدوارم از بازی های آینده این مشکل هم حل شود. 

کیانی با اشاره به برگزاری بازی در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی خاطرنشان کرد: ما واقعا از این بابت ناراحتیم.چون نتوانستیم از حمایت هواداران مان به خوبی برخوردار باشیم. زمینی که دیروز در آن بازی کردیم برای انجام مسابقه استاندارد نیست. با این حال تعدادی از هواداران ما همان جا هم ما را حمایت کردند. مطمئن باشید اگر جلوی 50،60 هزار نفر هواداران تراکتور در ورزشگاه یادگار امام بازی می کردیم می توانستیم با اختلاف گل زیادی حریف را شکست دهیم. 

کاپیتان تراکتورسازی درپایان درباره اینکه فراز کمالوند در نشست خبری امروز خود اعلام کرده گسترش فولاد در مقاطع مختلف به تراکتورسازی کمک کرده و این باشگاه نباید به خاطر ندادن زمین بنیان دیزل ناراحت باشد گفت: این درست است که گسترش فولاد در این چند فصل بارها بازیکنان خود را به تراکتورسازی داده است. از جمله اینکه من در نیم فصل گذشته به تراکتور برگشتم اما با این حال اگر می توانستیم از زمین خوب گسترش در این چند بازی استفاده کنیم قطعا شرایط بهتر بود. این انتظار از تیم همشهری مان می رود که در تمام مقاطع کنارمان باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48knkw

آخرین اخبار