تاریخ انتشار: 1395/05/05 15:08
کد خبر: 271754

نه در کار حمله خوب بودیم و نه در کار دفاع

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی اعتقاد دارد که تیمش مقابل استقلال خوزستان اشتباهات زیادی مرتکب شده است.
نه در کار حمله خوب بودیم و نه در کار دفاع

 فرزاد حاتمی در مورد تساوی تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت: مسابقه‌ای که چهار گل داشته باشد، قطعاً جذاب است و تماشاگران فوتبال این جذابیت را دوست دارند. ما اشتباهات زیادی داشتیم و باید از این فرصت‌هایی که برای گل زدن به‌وجود آمد بهتر استفاده می‌کردیم. من به بقیه بازیکنان کاری ندارم و فقط در مورد خودم و ادینیو صحبت می‌کنم. ما مهاجم هستیم و نباید فرصت‌ها را از دست بدهیم.

وی در ادامه افزود: اعتقاد من این است که در کار دفاعی اصلاً خوب نبودیم، البته منظور من دفاع تیمی است. از من گرفته تا اخباری در کار دفاعی خوب نبودیم و آنها دو توپ روی دروازه ما آوردند که تبدیل به گل شد. ما از این همه موقعیت فقط دو بار به گل رسیدیم و متأسفانه دو امتیاز حساس از دست دادیم.

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی همچنین خاطر نشان کرد: این بازی برای ما محک خوبی بود و درس عبرت شد تا در بازی‌های آینده بهتر بازی کنیم. ما باید اشتباهات‌مان را کمتر کنیم و به این سادگی امتیاز از دست ندهیم.

حاتمی در مورد تعویض ادینیو و به زمین آمدن خالد شفیعی که انتقادهایی را از امیر قلعه‌نویی به‌همراه داشته است، اظهار کرد: مطمئناً سرمربی بهتر از هر فرد دیگری شرایط تیم و شاگردانش را درک می‌کند و معتقدم تعویض‌های ما بی‌مورد نبود. همین خالد شفیعی سال گذشته مقابل ذوب‌آهن به میدان آمد و گل زد، اما هیچ‌کس نگفت که تعویض قلعه‌نویی خوب بود.

وی با اشاره به گلی که در این مسابقه به‌ثمر رساند، گفت: من و ادینیو گل زدیم، اما باید از فرصت‌ها بهتر استفاده می‌کردیم. همه ما بابت از دست دادن دو امتیاز ناراحت هستیم. طبیعتاً قلعه‌نویی از عملکرد ما ناراحت بود، چون در کار حمله و دفاع خوب نبودیم.

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی راجع به بازی نکردن در استادیوم یادگار امام (ره) تبریز تصریح کرد: ورزشگاهی که در آن بازی کردیم زمین تمرین ماست و این زمین برای مسابقه نیست. طبیعتاً انگیزه بازیکنان هم کم می‌شود و امیدوارم ورزشگاه ما هرچه زودتر شرایط ایده‌آل پیدا کند تا در یادگار امام به میدان برویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bokoe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خط و نشان ادینهو برای تمام مهاجمان لیگ