تاریخ انتشار: 1395/05/05 18:57
کد خبر: 271706

سیف پناهی: بازی سختی بود و زمان می‌برد تا به آن شادابی اصلی برسیم

سیف پناهی می گوید بازی اول به دلیل اینکه تیم هنوز در شرایط بدنسازی قرار داشت، بازی سختی بود و زمان می‌برد تا به آن شادابی اصلی برسیم.
سیف پناهی:  بازی سختی بود و زمان می‌برد تا به آن شادابی اصلی برسیم

پویا سیف پناهی درباره بازی با صنعت نفت آبادان می گوید:بازی اول به دلیل اینکه تیم هنوز در شرایط بدنسازی قرار داشت، بازی سختی بود و زمان می‌برد تا به آن شادابی اصلی برسیم. در کل برای بازی اول بد نبود. هماهنگی بازیکنان هفته به هفته و بازی به بازی بهتر می‌شود و نتایج خوبی را کسب خواهیم کرد. 

او درباره اعتراض صبایی ها به داور برای گرفتن پنالتی گفت: بازیکن حریف روی کریم اسلامی خطا کرد اما نمی‌دانم بیرون از محوطه یا داخل محوطه جریمه بود. 

مدافع صبای قم می گوید: صنعت تیم خوب و باقدرتی است البته قبلا شاگرد آقانادر بودم. آنها اگر بتواند امسال در بین تیم‌های به رتبه تک‌رقمی برسند و در لیگ بمانند، به شرایط خوبی دست پیدا خواهد کرد. البته اگر بتواند ولی سخت است. خط حمله صنعت به نسبت خط دفاع‌شان بهتر عمل کرد. ما خیلی اجازه ندادیم که توپ‌هایشان رابه گل تبدیل کنند. 

گفت و گو: سمیه میر محمدی

وی درباره کاپیتان نداشتن در نیمه اول می گوید: بازوبند آقای عنایتی به دلیل اینکه همرنگ لباس‌ تیم‌مان بود این شائبه را ایجاد کرد که صبا در نیمه اول کاپیتان نداشته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bokze

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ورود صبای بدون اسپانسر به لیگ