تاریخ انتشار: 1395/05/06 11:19
کد خبر: 271651

کونته: ماتیچ فروشی نیست

سرمربی جدید و ایتالیایی چلسی به تمجید از هافبک صرب خود پرداخته است و امیدوار است که این بازیکن در ترکیب آبی های لندن ماندنی باشد.
کونته: ماتیچ فروشی نیست

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، در روز های اخیر و با توجه به امضای قرارداد چلسی با انگولو کانته و هم چنین جدایی قریب الوقوع پل پوگبا از یوونتوس اخبار زیادی مبنی بر علاقه بیانکونری به امضای قرارداد با نمانیا ماتیچ، هافبک صرب چلسی منتشر شده است. اما آنتونیو کونته با زدن برچسب «فروشی نیست» بر روی بازیکن خود به باشگاه سابقش هشدار داد.

کونته در این خصوص در مصاحبه ای تلویزیونی گفت: «او فروشی نیست و من می دانم که با تلاش و تمرین او تبدیل به هافبکی شگفت انگیز خواهد شد، یکی از بهترن های دنیا. او بازیکن بسیار مهمی برای من و تفکرات فوتبالی من به شمار می رود. او این چیز ها را می داند و من به خاطر نگرش و رفتار او خوشحالم و تعهد را در او می بینم.»

کونته بازار نقل و انتقالات این روز های فوتبال را "دیوانه کننده" نامید و ادامه داد: «بازار نقل و انتقالات دیوانه کننده ای را در این فصل شاهد هستیم. دست گذاشتن روی هر بازیکنی سخت شده است چون بلافاصله صحبت از کلی پول به میان می آید. نمی دانم این وضع تا کی می تواند ادامه داشته باشد، خرید بازیکن برای همه تیم ها سخت شده است. حالا مدام صحبت از رقم های صد میلیون و صد و بیست و میلیون نود میلیون یورو به میان می آید که این شگفت انگیز است، اما خب فوتبال همین است!»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48knvk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


این بار رقابت بر سر بونوچی