تاریخ انتشار: 1395/05/07 01:00
کد خبر: 271483

چرا پرسپولیس این 4 نیمکت نشین را خریده است؟

باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات ۴ بازیکن خارجی جذب کرده که هیچ کدام در ترکیب اصلی این تیم جایی ندارند.

 برخلاف سال های قبل که پرسپولیسی ها بازیکنان خارجی چون نیلسون کوریا، مایکل اومانیا، لوکا ماریچ و... را در ترکیب اصلی خود داشتند خریدهای جدید این تیم حتی به زحمت به نیمکت ذخیره ها راه پیدا می کنند.

پرسپولیس امسال ۴ بازیکن خارجی دارد که لوبانوف دروازه بان ازبکستانی از فصل قبل باقی مانده و آنتونی گولچ از استرالیا و الکسی پلی یانسکی و ولادیمیر پریموف از اوکراین در فصل نقل و انتقالات جاری به این تیم اضافه شدند.

از میان این ۴ بازیکن لوبانوف و گولچ در بازی دیروز با سایپا در فهرست ۱۸ نفره قرار نگرفتند و بازیکنان اوکراینی هم نمیکت نشین بودند. تنها پلی یانسکی مدافع این تیم بود که فرصت پیدا کرد دقایق کوتاهی در انتهای بازی به میدان برود که عملکرد چشمگیری نداشت و عجیب بود با اضافه وزن و آمادگی پایینی که دارد در اولین بازی به کار گرفته شود.

نیمکت نشینی لوبانوف با حضور بیرانوند مسلم بود اما اینکه با وجود خرید دو مدافع خارجی برانکو مجبور شود انصاری را به دفاع وسط بیاورد و سمت چپ خود را خالی کند نشان از کیفیت پایین بازیکنان جدید دارد.

گفته می شود لوبانوف قصد جدایی از سرخپوشان دارد و همان طور که در گزارش قبلی گفتیم گولچ هم نتوانسته نظر مثبت برانکو را جلب کند و احتمال زیادی وجود دارد پرسپولیسی ها مبلغ رضایتنامه او را پرداخت نکنند و حضور او در این تیم منتفی شود.

درباره خرید دو بازیکن اوکراینی هم حرف و حدیث های زیادی وجود دارد و ارتباط داشتن جذب این بازیکنان با اردوی اوکراین به طور جدی مطرح شده است. برخی معتقدند جذب این دو بازیکن مرتبط با هزینه های اردوی پرسپولیس در اوکراین بوده چرا که  اسپانسرهای اردوی اوکراین رابط این نقل و انتقالات هم بوده اند و حاضر شده اند در قبال دادن دو بازیکن به تیم هزینه اردو را تامین کنند.

حال باید دید جذب دو بازیکن اوکراینی در شرایطی که پرسپولیس لوکا ماریچ و شجاع خلیل زاده را در فصل نقل و انتقالات در خط دفاعی از دست داد و جذب مهاجم بزرگ خارجی در زمان غیبت طارمی اصلی ترین دغدغه هواداران این تیم بود با چنین رزومه ای چه دلیلی داشته است. آنتونی گولچ که بازیکن کارنامه داری بود و سابقه قهرمانی آسیا در رزومه اش داشت از آمادگی کافی به دور است، وضعیت این دو بازیکن که کارنامه درخشانی هم نداشته اند از او هم بدتر است. در این میان این سوال پیش می آید پرسپولیس در هر کشوری اردو زد باید از آن کشور هم بازیکن بگیرد و جذب این بازیکنان با این اردو ارتباطی دارد یا نه.

باید منتظر ماند و دید در طول فصل چه تعداد بازی به این دو بازیکن می رسد و آن وقت می توان قضاوت دقیق تری نسبت به چگونگی جذب بازیکنان خارجی در پرسپولیس مطرح کرد.

منبع: افکار نیوز


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kavxa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خارجی‌های پرسپولیس روی دست باشگاه!