تاریخ انتشار: 1395/05/07 20:49
کد خبر: 271362

خطر از سر طارمی گذشت/

باشگاه ریزه اسپور به رغم حضور مهدی طارمی در بازی با سایپا،فعلا شکایتی از این بازیکن نکرده است.
خطر از سر طارمی گذشت/

 وقتی مهدی طارمی به ایران بازگشت همه تصور می کردند باشگاه ریزه اسپور بدون صرف زمان شکایت رسمی خود را از این بازیکن به فیفا اعلام می کند اما هنوز این باشگاه کوچک ترین اقدامی در این باره نداشته است.

بنابر این گزارش : نکته عجیب اینکه آنها نامه ای به باشگاه پرسپولیس ارسال کرده اند که طارمی چقدر با سرخپوشان قرارداد دارد و اینکه آیا حاضر به صدور رضایت نامه وی هستید یا نه.

دومین اقدام ریزه اسپور یک حرکت غیر اخلاقی بوده و آنها از طریق سیستم تی ام اس به ایمیل باشگاه ایرانی دسترسی پیدا کرده و با ارسال نامه ای به باشگاههای ایرانی نوشته اند در صورتیکه باشگاه پرسپولیس از طارمی استفاده کرد می توانند از او شکایت کنند.

این دو اقدام ریزه اسپور نشان می دهد آنها امید چندانی به محروم کردن طارمی ندارند چه بسا پس از بازی سایپا هم شکایتی از طارمی نکرد.

این در حالی است که وکیل طارمی بارها و بارها تاکید کرده که بازگشت طارمی هیچ خطر و محرومیتی برای این بازیکن در بر ندارد.

وکیل طارمی با استناد بندی در قرارداد او اطمینان خاطر دارد که این بازیکن با مشکلی روبرو نمی شود نکته جالب اینکه باشگاه پرسپولیس بر اساس مشاوره با وکیل طارمی هیچ پاسخی به نامه طارمی نداده و نخواسته مدرکی در اختیار تیم ترکیه ای قرار بدهد.

وکیل طارمی با وکلای حقوقی که در پرونده های فوتبالی درگیر هستند در ارتباط بوده و بر این باور است طارمی در بدترین شرایط 20 درصد جریمه می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3neyro

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باشگاه ریزه اسپور می خواهد با طارمی چه کند؟