تاریخ انتشار: 1395/05/08 17:25
کد خبر: 271185

دلیل خیانت هیگواین به ناپولی

ستاره جدید یوونتوس سکوتش را شکست و از دلیل اصلی جدایی‌اش سخن گفت.
دلیل خیانت هیگواین به ناپولی

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی / گونزالو هیگواین گرانترین انتقال فوتبال ایتالیا را به نام خود به ثبت رسانده است. این بازیکن آرژانتینی با ۹۴ میلیون یورو راهی یوونتوس شد.هیگواین درحالی به یوونتوس پیوست که در بین هواداران ناپولی بسیار محبوب شده بود اما با این انتقال به چهره منفور ناپلی ها تبدیل شد و به خیانت متهم شده است.

رئیس باشگاه ناپولی بعد از جدایی هیگواین به انتقاد تند از این بازیکن پرداخت و او را یک خائن واقعی دانست.

هیگواین درباره دلیل اصلی جدایی خود از ناپولی سخن به میان آورد و گفت: «دلیل اصلی جدایی‌ام از ناپولی رئیس باشگاه بود. اصلا رابطه خوبی با هم نداشتیم. هر کدام از ما در مسیری حرکت می‌کرد و همین باعث شده بود تا اختلاف زیادی با هم داشته باشیم. من در نهایت تصمیم گرفتم به این رابطه پایان دهم و از تصمیمی که گرفته‌ام بسیار خوشحال هستم. از یوونتوسی‌ها بسیار تشکر می کنم که دست بردار من نشدند.»

او ادامه داد: «در روزهای فصل جابجایی تابستانی تلاش کردم تا تنها سکوت کنم اما الان دیگر می‌توانم صحبت کنم. سه سال بسیار خوبی را با ناپولی پشت سرگذاشتم. به خوبی می فهمم که هواداران این تیم از من خشمگین هستند. می‌دانم که حرف‌های زشتی به من زدند با این حال باید بگویم که من تصمیم خود را گرفتم و از این تصمیم بسیار خوشحال هستم.»

هیگواین در پایان سخنان خود درباره این سوال که چرا که ساری سرمربی ناپولی تماس نگرفته است، پاسخ داد: «می خواستم وقت استراحت خود را تنها به خانواده‌ام اختصاص دهم. نمی‌خواستم در چند روزی که استراحت می کردم چیزی ذهن من را مشغول کند. می‌خواهم از ساری تشکری ویژه داشته باشم. او کمک زیادی به من کرد.»

 

ترجمه فرتاک ورزشی : عرفان احمدی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mdedj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هیگواین: 90 میلیون یورو زیاد است؟