تاریخ انتشار: 1395/05/09 12:30
یادداشت روز؛
کد خبر: 271089

عباس زاده در نساجی/ بازگشت به روزهای خوب یا ادامه ی ناکامی؟!

عصر دیروز (جمعه) رسانه های خبری، از پیوستن محمد عباس زاده به نساجی خبر دادند، جایی که او فوتبالش را از آنجا آغاز کرد.
عباس زاده در نساجی/ بازگشت به روزهای خوب یا ادامه ی ناکامی؟!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، عباس زاده که قائمشهری است و در این شهر بسیار محبوب است، روزهای بسیار خوبی را با هواداران نساجی گذراند و هیچ کس درخشش در نساجی را در رقابت های لیگ یک فراموش نخواهد کرد.

عباس زاده با نظر مساعد علی دایی، سرمربی وقت پرسپولیس به این باشگاه منتقل شد، اما او همچنان عاشق نساجی و مردمش بود. تاجایی که بعد از زدن گل در مسابقات لیگ برتر، پیراهن پرسپولیس را درآورد و پیراهن نساجی را به هواداران پرسپولیس نشان داد.

عباس زاده فصل اولش در پرسپولیس را رویایی پشت سر گذاشت و حتی او را به عنوان بهترین مهاجم لیگ برتر و همچنین جانشین خلف علی دایی نیز بر می شمردند، اما سال دوم حضورش در پرسپولیس آبستن حواشی شد و این حواشی بود که سبب شد بیشتر از سه سال در پرسپولیس دوام نیاورد و از این تیم برود.

مهاجم کوتاه قامت اما سرزن پرسپولیس، سرانجام و پس از کش و قوس های فراوان راهی راه آهن شد و فصل گذشته را در راه آهن توپ زد، اما هیچ وقت عباس زاده سابق نشد و موفقیت هایش در پرسپولیس را نتوانست در راه آهن نیز تکرار کند و به ناچار لیگ برتر را به مقصد لیگ یک کوچ کرد.

وی که بسیار دوست داشت در اولین تیمی که در آن فوتبال بازی کرد، یعنی نساجی حضور داشته باشد، در پیامی اینستاگرامی که فراخور زیادی هم که داشت، از دوست داشتن نساجی سخن گفت و نوشت که حاضر است برای نساجی مجددا به میدان برود.

این پیام آنقدر برای نساجی خوب بود که مدیران نساجی همان لحظه خواستار جذب وی شدند. زیرا حمید کاظمی که با نساجی توانست آقای گل لیگ یک شود، به رقیب همشهری یعنی خونه به خونه منتقل شده بود و مهاجم مرکزی نساجی علنا نقطه ضعف این تیم محسوب می شد.

بهترین گزینه ی نساجی برای خط حمله عباس زاده بود. مدیران نساجی او را جذب کردند و به خواسته ی هواداران قائمشهری پاسخ مثبت دادند، اما آیا عباس زاده می تواند به روزهای اوجش بازگردد؟؟؟ او که دو سالی است از نظر بدنی و کِیفی افت کرده است، می تواند پاسخ اعتماد مدیران نساجی را بدهد؟؟؟ باید صبر کرد و عملکرد وی را با ذره بین مورد بررسی قرار داد.

نویسنده: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qklzp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نساجی به مصاف شهید کریمی می رود