تاریخ انتشار: 1395/05/09 17:27
کد خبر: 271032

کار با علی دایی ۱۰۰ پله من را بالا برده است

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: کار کردن با علی دایی هم از نظر فنی برای من خوب است و هم از نظر روحی و روانی من را ۱۰۰ پله بالا برده است
کار با علی دایی ۱۰۰ پله من را بالا برده است

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،ارسلان مطهری  مهجام تیم نفت تهران گفت: بازی خوبی مقابل استقلال داشتیم با وجود این که تکلیف باشگاه معلوم نبود و کادرفنی خیلی دیر مشخص شد کیفیت بالایی نشان دادیم.

وی ادامه داد: تیم ما خیلی دیر بسته شد و بازیکنان زیادی رفتند اما بازیکنان جدید خوبی گرفتیم. خلق این تعداد موقعیت گل مقابل استقلال اتفاقی است که کمتر برای تیمی پیش می آید و این نشان از کیفیت کار تیم ما داشت. بچه ها انگیزه شان خیلی بالا بود، آقای دایی در این دو هفته تمرینات فوق العاده ای در نظر گرفته بودند. بچه ها خیلی فشرده و با جان و دل کار کردند و تیم با انگیزه فوق العاده ای به زمین رفت و بازیکنان جدیدی که آمدند خیلی به تیم کمک کردند. هم بازیکن جوان داریم هم باتجربه و اوضاع خیلی خوب جمع و جور شد.

مطهری درباره عملکرد خودش گفت: من دو سه صحنه موقعیت داشتم و سعی کردم بتوانم از موقعیت ها استفاده کنم که یک صحنه منجر به گل شد و یک صحنه هم به تیر خورد. کار راحت را من انجام دادم و کار سخت را بازیکنان دیگر کردند. 

مهاجم نفت درباره همکاری با علی دایی گفت: این افتخار بزرگی است و فرصت طلایی برای من است که می توانم با کسی کار کنم که دنیای تجربه است و این فرصت را از دست نخواهم داد. آقای دایی علاوه بر سایر تمرینات، برای ما تمرینات اختصاصی هم در نظر می گیرد و این هم از نظر فنی برای من خوب است و هم از نظر روحی و روانی من را ۱۰۰ پله بالا برده است. ضمن این که محمد قاضی هم به عنوان یک بازیکن باتجربه در کنارم خیلی به من کمک می کند چون بازیکن زحمتکش و جنگنده ای است و تجربیات خوبی هم دارد.

وی درباره اضافه شدن محسن خلیلی به کادرفنی نفت گفت: این هم یکی از فرصت های طلایی برای من خواهد بود. آقای خلیلی هم مهاجم با تجربه و گلزنی بودند و این می تواند خودش به کمک کند و از ایشان هم استفاده خواهم کرد ولی آقای دایی جای خودش را دارد و این یک اتفاق خوب برای من است.

ارسلان مطهری درباره این که فکر می کند امسال بتواند تعداد گل هایش را بیشتر کند گفت: این بستگی به تلاش خودم دارد. من سعی می کنم از زحمت بچه ها استفاده کنم، انگیزه ام خیلی بالاست و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

وی درباره اینکه چرا شماره ۷۷ را پوشیده گفت: من خیلی به شماره ۱۱ علاقه دارم که سال قبل پیام صادقیان آن را پوشید و امسال محمد قاضی. یکی از بچه های تدارکات به من پیشنهاد شماره ۷۷ را داد و من هم به این شماره علاقه دارم چون شبیه شماره ۱۱ است و برایم خوش یمن بوده است و بازی اولم را با گل شروع کردم.

مطهری درباره پیشنهادهای خارجی اش گفت: قبل از فصل جدید و نیم فصل گذشته پیشنهادهایی بود اما شرایط باید طوری باشد که بتوانی پیشرفت کنی و صرف این که به خارج از کشور بروی دلیل پیشرفت نیست و تیمی که انتخاب می کنی باید شرایط مناسبی داشته باشد. ضمن این که من قرارداد داشتم و الان فقط تمرکزم روی تیم خودم است و وقتش که رسید اگر پیشنهادی بود بررسی می کنم. به هر حال تلاش می کنم امسال سال متفاوتی داشته باشم و حرف های زیادی برای گفتن داشته باشم و یک فصل خیلی خوب را در کنار آقای دایی و بچه های خوب نفت داشته باشیم.

مهاجم نفت تهران در پایان درباره وضعیت باشگاه و مالکان جدید آن گفت: خوشحالم که باشگاه سر و سامان گرفت. وضعیت خیلی بحرانی بود و حرف و حدیث درباره رفتن تیم به جاهای مختلف زیاد بود ولی شرکت بهنام پیشروی کیش الان آمده و هزینه می کند و امیدوارم از بخش خصوصی حمایت شود و تیم نفت امسال سال خوب و با آرامشی داشته باشد و بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و فصل خوبی را پشت سر بگذاریم. 

 


منبع: نود


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ez5qy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دایی به دنبال هافبک خارجی!