تاریخ انتشار: 1395/05/11 15:23
کد خبر: 270652

منصوریان می‌تواند استقلال را قهرمان کند/ سه نفر را هرگز نمی‌بخشم

پیشکسوت فوتبال ایران ضمن تاکید بر اینکه علیرضا منصوریان می‌تواند استقلال را قهرمان کند، گفت: سه نفر در فوتبال ایران بودند که من و خانواده‌ام هرگز آنها را نمی‌بخشیم
منصوریان می‌تواند استقلال را قهرمان کند/ سه نفر را هرگز نمی‌بخشم

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، علیرضا نیکبخت واحدی در مورد شکست استقلال از استقلال خوزستان گفت: به نظر من علیرضا منصوریان هم خودش را در دوران بازی کردن و هم در دوران مربیگری نشان داده و می‌تواند استقلال را قهرمان کند.

وی افزود: باید به منصوریان زمان بدهیم. تصور می کنم او در انتهای فصل موفق خواهد شد.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد قراردادهای بازیکنان، گفت: بازیکنان تنها بخشی از آنها همه پولی را که نوشته شده می گیرند. خود من هم در دوران ریاست محمد دادکان در اوج فوتبال بودم که تا پول نقد نمی گرفتم قرارداد نمی بستم. به هر حال بازیکنان برای گرفتن پولشان زحمت می کشند و به نظر من این مبالغ خیلی هم زیاد نیست.

وی در مورد اشتباهات خودش در فوتبال ایران به رادیو تهران، گفت: اشتباهاتی داشتم و نمی‌توانم آن را برگردن هیچکس بیاندازم. به نظر من دشمن نیکبخت خود نیکبخت بود که برخی آدم‌ها را به زندگی خود آورد، نشناخته بزرگشان کرد و در نهایت از آنها ضرر دید. سه نفر در فوتبال ایران بودند که من و خانواده‌ام هرگز آنها را نخواهیم بخشید و اسم آنها را هم امروز نمی‌آورم. شاید اگر عمری باقی بود بعدها در موردشان صحبت کنم.

بازیکن پیشین تیم ملی در پایان افزود: فکر می کنم بزرگترین اشتباه من رفتن از استقلال به پرسپولیس بود نه از این جهت که باشگاه پرسپولیس عیبی دارد بلکه از این جهت که هواداران استقلال را ناراحت کردم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39lrz7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چند جمله برای علیرضا منصوریان/ سپرت را از زمین بردار فرمانده!