تاریخ انتشار: 1395/05/11 18:09
کد خبر: 270613

بدون بازوبند هم به انگلیس متعهد خواهم ماند

وین رونی، ستاره منچستر یونایتد اذعان داشت که حتی اگر کاپیتان تیم ملی انگلیس نباشد، باز هم تمام تعهد خود را برای موفقیت کشورش به کار خواهد بست.
بدون بازوبند هم به انگلیس متعهد خواهم ماند

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی / بعد از انتضاب سام آلاردایس به عنوان سرمربی تیم ملی انگلیس، شایعات زیادی در مورد ادامه نیافتن حضور رونی به عنوان کاپیتان به گوش می‌رسد.

رونی در این خصوص گفت: "تا سال 2018 در تیم ملی بازی خواهم کرد و بعد از آن باید در خصوص ادامه حضور در رده ملی تصمیم بگیرم.

اما تا آن زمان، چه با بستن بازوبند و چه بدون آن، در صورت نیاز برای تیم ملی کشورم بازی خواهم کرد.

با آلاردایس در مورد شرایط تیم ملی صحبت کرده‌ام البته موضوع بحث ما کلی بود و به مسائلی همانند پست بازی من در تیم ملی نکشید. البته بسیار مشتاق هستم در زیر نظر آلاردایس کارم را شروع کنم و تفکرات وی را بدانم".

رونی گفت: "عادلانه نیست که از او بخواهیم در مورد بازوبند همین حالا تصمیم بگیرد. او ابتدا باید با تیم آشنا بشود و بعد نظر خود را اعلام کند".

رونی همچنین در مورد شرایط منچستر گفت: "مورینیو به من آزادی عمل زیادی داده است و از من خواسته تا در موقعیت‌های گلزنی قرار بگیرم. فکر می کنم از پس این کار بر بیایم و بتوانم به موفقیت تیم کمک کنم. او یکی از بهترین مربیان جهان است و من زیر نظر او پیشرفت خواهم کرد".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mdydy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ویلشر: ژاکا خط هافبک را منسجم میکند