تاریخ انتشار: 1395/05/11 18:13
کد خبر: 270612

گزارش زنده؛ ماشین‌سازی 0 - گسترش فولاد 0

دومین دربی هفته دوم لیگ شانزدهم در تبریز برگزار می شود، دیداری که بین تیم های ماشین سازی و گسترش فولاد برگزار خواهد شد
گزارش زنده؛ ماشین‌سازی 0 - گسترش فولاد 0

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، پس از دربی مشهد، یکی دیگر از بازی های هفته دوم در لیگ شانزدهم یک دربی دیگر است، دیداری که در تبریز برگزار می شود و تیم های ماشین سازی و گسترش فولاد در آن به سراغ یکدیگر می روند. گسترشی ها بازی ابتدایی خود را در زمین خودی با تساوی پشت سر گذاشتند در حالیکه یاران خطیبی توانستند از دیدار اهواز سه امتیاز شیرین را کسب کنند.

با گزارش این بازی با ما همراه باشید:

هفته دوم لیگ شانزدهم، ساعت 18 ورزشگاه بنیان دیزل تبریز   تماشاگران: 2000 نفر

داور: محسن ترکی              کمک ها: مهدی الوندی، یعقوب سخندان

 

 

ماشین سازی:

 

مانوئل فرناندس، حبیب گردانی، بهمن  کامل، ادسون,سعید مهدی پور، هادی کاها، امین قاسمی نژاد،  بهرام احمدی(46 آندرانیک تیموریان)، پیام,صادقیان(رافخایی 69) ،سامان نریمان جهان ،حامد پاکدل

سرمربی: رسول خطیبی

 

 

گسترش فولاد:

 

فرناندو دخسوس، مرتضی اسدی، سید محسن حسینی، بابک حاتمی(59 محسن حمیدی)، مگنو باتیستا، مصطفی اکرامی، علیرضا نقی زاده،، داریوش شجاعیان، محمدرضا خلعتبری، محمد امین درویشی(47 یوسف سیدی)، لوسیانو پریرا (علی ارجمندیان 82)

سرمربی: فراز کمالوند

 

 

اخطار

 

علیرضا نقی زاده (22) - محمد امین درویشی (32) - حامد پاکدل (45+1(45+2)) از گسترش فولاد

شیمبا (45+1) از گسترش فولاد

 

 

شرح نیمه اول:

 

 

دو تیم تبریزی حاضر در لیگ برتر در پایان نیمه اول نتوانستند راهی به دروازه یکدیگر پیدا کنند و درنهایت بدون به ثمر رساندن گلی، به رختکن رفتند. 

بازی در حالی آغاز شد که دو تیم احتیاط را در دستور کار خود قرار داده بودند و در وهله اول به گل نخوردن فکر می کردند اما با گذشت پانزده دقیقه ابتدایی بازی، دو تیم میل به دروازه یکدیگر کردند و روی دروازه یکدیگر ایجاد موقعیت کردند. پس از گذشت نیمی از نیمه اول بازی، ماشین سازان حاکم بر بازی شدند و تلاش خود را برای بازگشایی دروازه حریف به کار بستند و در چند مورد دروازه گسترشی ها را تا مرز فروپاشی پیش بردند اما در نهایت این تیم موفق به انجام این کار نشد، در این میان ضدحملات گسترشی ها نیز کارگر نیفتاد تا دو تیم نیمه اول را بدون رد و بدل شدن گلی به پایان برسانند.

 

 

دقایق حساس:

 

 

 

دقیقه 6 – مانوئل فرناندز، دروازه بان لالیگایی ماشین سازان اولین تاثیر خود را برای این تیم گذاشت، در این دقیقه پریرا با عبور از بین مدافعان ماشین سازی با دروازه بان این تیم تک به تک شد اما واکنش سریع و دیدنی فرناندز باعث شد تا این موقعیت دفع شود. 

دقیقه 6 – پیام صادقیان اولین فرصت را برای ماشین سازی به وجود آورد و شوت او از پشت محوطه جریمه در اختیار خسوس قرار گرفت.

دقیقه 7 – حرکت نریمان جهان در محوطه جریمه گسترش فولاد با برخورد شجاعیان روبرو شد، برخوردی که بسیار مشکوک بود و ماشین سازان اعتقاد به پنالتی داشتند.

دقیقه 11 – حرکت زیبای درویشی با ضربه او به سوی دروازه مانوئل ادامه یافت اما این توپ با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 13 – ضربه ایستگاهی کاشین سازان توسط پیام صادقیان نواخته شد اما این ضربه با واکنش ده خسوس از روی دروازه گسترش دور شد.

دقیقه 30 – حمله ماشین سازان با حرکت فوق العاده نریمان جهان ادامه یافت و در حالی که هواداران این تیم منتظر به ثمر رسیدن اولین گل تیم خود بودند ضربه نریمان جهان با اختلاف کمی از کنار دروازه خسوس به بیرون رفت. 

دقیقه 33 – ضربه خطای ماشین سازان را احمدی از کنار محوطه جریمه به سوی دروازه گسترش زد اما این توپ خطرناک را خسوس به سختی دفع کرد.

دقیقه 37 – یک بار دیگر احمدی با شوت راه دور دروازه حریف را با خطر مواجه کرد اما ضربه او از بالای دروازه گسترش به بیرون رفت. 

دقیقه 44 – ارسال بلند ماشین سازان روی دروازه گسترش فولاد باعث ایجاد خطر روی دروازه این تیم شد اما خسوس این توپ را دور کرد. 

دقیقه 45 – یک فرصت دیگر توسط ماشین سازان از دست رفت و ضربه بازیکنان این تیم به تیر دروازه گسترشی ها برخورد کرد.

دقیقه 46 – اولین حمله نیمه دوم توسط گسترشی ها شکل گرفت و ضربه محکم و روپای شجاعیان پس از دفع مانوئل با برخورد به تیر دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 60 – ارسال خلعتبری از روی ضربه ایستگاهی روی دروازه ماشین سازان ایجاد خطر کرد اما این توپ توسط مانوئل دور شد.

دقیقه 68 – حرکت زیبای نریمان جهان بین مدافعان گسترش با ضربه وی از زاویه بسته ادامه یافت اما خسوس این توپ را نیز مهار کرد.

دقیقه 70 – شوت نقی زاده از پشت محوطه جریمه با فاصله کمی از بالای دروازه بیرون رفت.

 

 

در حاشیه

 

 

* این بازی قرار بود از ساعت 18 آغاز ‌شود اما در نهایت با حدود 15 دقیقه تاخیر شروع شد.

* مانوئل فرناندز، بابک حاتمی و مصطفی اکرامی سه بازیکنی هستند که برای ا.لین بار در ترکیب دو تیم به میدان می روند. 

* دو مدافع دو تیم، یعنی مرتضی اسدی و حبیب گردانی کاپیتان های دو تیم هستند. 

* محمد نصرتی و احمدکامدار، مدافع گسترش و هافبک ماشین سازان که به دلیل مصدومیت در بازی های این دو تیم حضور ندارند از روی سکوها این بازی را به نظاره نشسته اند. 

* آندو تیموریان، کاپیتان تیم ملی نیز با وجود ثبت قراردادش در هیات فوتبال آذربایجان شرقی، در ترکیب ثابت ماشین سازی قرار نگرفت.

* هواداران ماشین سازی در دقیقه 11 به یاد حسن صادقیان بازیکن سابق این تیم و پدر پیام ، وی را تشویق کردند.آنها می گفتند : حسن زیکو ، روحت شاد.

*برخورد مانوئل فرناندز با مهاجم گسترشی ها، در آخرین دقایق نیمه اول باعث مصدومیت وی و تاخیر یکی دو دقیقه ای بازی شد.

* در دقیقه 78 حبیب گردانی در صحنه ای نسبت به عدم انجام بازی جوانمردانه به شدت به داریوش شجاعیان اعتراض کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lbnb6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ماشین سازی بدون آندو مقابل گسترش