تاریخ انتشار: 1395/05/11 19:58
کد خبر: 270585

استقبال گرم پرسپولیسی‌ها از رضاییان؛ رامین برگرد و جبران کن!

حول و حوش ساعت 15:30 دیروز بود که رامین رضاییان بعد از چند روز شایعه، خبر آخر را در صفحه شخصی‌‌اش منتشر کرد: «با ریزاسپور فسخ کردم...»
استقبال گرم پرسپولیسی‌ها از رضاییان؛ رامین برگرد و جبران کن!

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،تا پیش از انتشار این پست، رامین هرچه می‌نوشت، بیشتر پست‌ها توهین به او بود و انتقاد از جدایی‌‌اش. وقتی برانکو دیروز در مصاحبه‌ای گفت جای خالی برای رامین رضاییان ندارند و نباید به فکر بازگشت به پرسپولیس باشد، او چنین پستی منتشر کرد. طبیعتاً رسانه‌ها پیش‌بینی می‌کردند به خاطر اتفاقات رخ داده و دلخوری شدید هواداران، ابتدا واکنش‌ها به بازگشت رامین منفی باشد و باز هم مقابل این بازیکن بایستند ولی پرسپولیسی‌ها استقبال بسیار گرمی از رضاییان داشتند. از لحظه‌ای که پست رامین منتشر شد، هواداران خوشحال پرسپولیس به صفحه شخصی او هجوم بردند و ۶هزار کامنت تنها در ۲۰ دقیقه باورکردنی نبود. تنها چند نفر بودند که به این بازیکن توهین کردند و با واکنش‌های چندهزار نفری هواداران روبه‌رو شدند. آن‌ها می‌گفتند کسانی که توهین کرده‌اند، پرسپولیسی نیستند و طرفدار یک تیم دیگر هستند.

 

در لابه‌لای کامنت‌های هواداران پرسپولیس اغلب چنین جمله‌ای به چشم می‌خورد: «داداش زود برگرد پرسپولیس.» عده‌ای هواداران هم نوشته بودند: «رامین جات خیلی خالی بود بهترین تصمیم عمرتو گرفتی.» تعدادی دیگر از هواداران هم نوشته بودند: «برانکو گفته نمی‌خوادت ولی ما راضیش می‌کنیم که برگردی به تیم.» خیلی از هواداران هم برای رامین نوشتند: «داداش برگرد خونت و جبران کن. باید دوبرابر سال قبل تلاش کنی تا جبران کنی.»


این کامنت‌ها هر لحظه بیشتر می‌شد و ادامه داشت و در واقع استقبال بسیار گرمی از رامین رضاییان شد. دیروز همان‌هایی که تا همین چند روز قبل به او توهین می‌کردند، موضع‌شان را ۱۸۰ درجه درباره این بازیکن تغییر دادند و استقبال گرمی از او کردند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mdynj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


با یحیی اختلاف ندارم ولی باید معضل تیم حل شود/ شرط جذب رضائیان