تاریخ انتشار: 1395/05/12 18:53
کد خبر: 270383

حمید کرمی: با حمایت مسئولین یاسوج، لیگ یک دور از دسترس نیست

سرمربی تیم فوتبال زاگرس یاسوج گفت: با حمایتی که مسئولین استان یاسوج از ما خواهند داشت، لیگ یک دور از دسترس نخواهد بود.
حمید کرمی: با حمایت مسئولین یاسوج، لیگ یک دور از دسترس نیست

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، حمید کرمی سرمربی زاگرس یاسوج در خصوص وضعیت تیمش گفت: خداروشکر وضعیت خوبی در چند روز گذشته بر تیم حاکم است و باتوجه به اینکه فقط چند روز است که تیممان برای لیگ دو بسته شده است، به فکر جذب بازیکنان مناسب هستیم.

وی در خصوص حمایت های مسئولین یاسوجی گفت: هیات فوتبال استان با تمام قوا به این تیم کمک می کند چون این تیم مال خودش هست و ما نیز جواب این حمایت را با کسب نتایج مناسب، پاسخ خواهیم داد.

کرمی در خصوص اهدای امتیاز لیگ دویی به یاسوج گفت: فدراسیون فوتبال بخاطر احترام به مردم یاسوج، تیم را به یاسوج اهدا کرده چون که مردم یاسوج لایق تیمداری در سطح های بالاتری از فوتبال کشور را دارند و به همه نشان خواهیم داد که این واگذاری به حق بوده است.

وی در خصوص زاگرس یاسوج گفت: همیشه همه ی تیمها در یک تورنمنت بزرگ،حضور پیدا می کنه تا خود را نشان دهند و ما نیز تنها با هدف بهترین بودن پای به این مسابقات خواهیم گذاشت و با حمایت استاندار محترم، لیگ یک دور از دسترس نخواهد بود.

کرمی در پایان با تشکر از "فرتاک ورزشی" گفت: چون به تازگی این واگذاری صورت گرفته، ظرف سه-چهار روز تیم را می بندیم و به زودی به یک اردو خواهیم رفت و ان شاء الله تیمی قدرتمند در خور توجه مردم یاسوج بسازیم.

مصاحبه: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kanyd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمید کرمی سرمربی زاگرس یاسوج شد