تاریخ انتشار: 1395/05/13 13:21
کد خبر: 270257

مرغ برانکو یک پا دارد/ این بازیکن را نمی خواهم!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنان اصرار دارد جانشین لوبانف دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال سایپا باشد.
مرغ برانکو یک پا دارد/ این بازیکن را نمی خواهم!

، مسئولان باشگاه پرسپولیس به‌واسطه دوستان جدیدی که اخیراً در اوکراین پیدا کرده‌اند این بار دروازه‌بان زیر 23 سال از این کشور را به تمرینات سرخپوشان فرا‌خواندند، اما برانکو ایوانکوویچ تمایلی به جذب این دروازه‌بان 20 ساله ندارد و از اول هم مخالف حضور او در تمرینات بوده است. سرمربی پرسپولیس اعتقاد دارد رقیب بیرانوند باید دروازه‌بانی تقریباً در سطح او باشد و دروازه‌بان جوان به کارش نمی‌آید.

برانکو بعد از جدایی الکساندر لوبانف فقط نام یک دروازه‌بان را به باشگاه پرسپولیس ارائه داد و او کسی نبود جز راتکو دویکوویچ بوسنیایی که فصل پیش در تیم سایپا عضویت داشت. پرسپولیسی‌ها بعد از مذاکره با این دروازه‌بان متوجه شدند که هم قیمت او بالاست و هم اینکه مالیات خود را در زمان حضورش در ایران پرداخت نکرده است، از این‌رو با جذب دویکوویچ مخالفت کردند.

مخالفت مسئولان باشگاه پرسپولیس با جذب دروازه‌بان بوسنیایی چندان به مذاق برانکو خوش نیامده و او همچنان اصرار به جذب این دروازه‌بان دارد. این در حالی است که دروازه‌بان‌های زیادی هم اخیراً به باشگاه پرسپولیس معرفی شد‌ه‌اند و فیلم برخی از آنها در اختیار برانکو قرار گرفته تا در موردشان نظر دهد. به نظر می‌آید با توجه به اصرار برانکو جانشین لوبانف در نهایت همان دویکوویچی باشد که از مدت‌ها پیش مدنظر مربیان کروات پرسپولیس بوده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g6xq5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جانشین لوبانف در پرسپولیس کیست؟