تاریخ انتشار: 1395/05/13 15:57
کد خبر: 270194

درهای پرسپولیس به روی رضاییان بسته شد

مدافع فصل گذشته پرسپولیسی‌ها به‌دنبال راهی برای بازگشت به این تیم می‌گردد، اما فعلاً که همه راه‌ها بسته است.
درهای پرسپولیس به روی رضاییان بسته شد

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،رامین رضاییان به این امید که هنوز راهی برای رسیدن به پرسپولیس وجود دارد، با باشگاه ریزه‌اسپور ترکیه قطع همکاری کرد و به تهران برگشت. وی فکر می‌کرد به محض بازگشت به تهران، تماس‌ها شروع می‌شود تا به پرسپولیس بپیوندد، اما مصاحبه‌های برانکو، این بازیکن را کاملاً ناامید کرده است.

سرمربی سرخپوشان که در مورد گابریل، پیام صادقیان، محمدرضا خانزاده و... نشان داده بود، اصلاً اهل مماشات نیست و از برخی مسائل به‌سادگی عبور نمی‌کند، حالا بدون اینکه فشاری از سمت باشگاه بابت بازگرداندن رامین رضاییان داشته باشد، به فکر افزایش توان روحی تیمش برای بازی روز شنبه مقابل گسترش فولاد در تبریز است.

برانکو از زمانی که رضاییان اعلام کرده به‌خاطر بازگشت به پرسپولیس،‌ با مسئولان ریزه‌اسپور برای فسخ قرارداد به توافق رسیده است تا به‌حال چهار بار مصاحبه انجام داده و در هر چهار مصاحبه اعلام کرده است لیست پرسپولیس جای خالی ندارد و او نمی‌داند در شرایط فعلی چه کسی را باید از لیست خود خارج کند تا فرد جدیدی را اضافه کند. برانکو البته به این نکته نیز اشاره کرده بود که حداقل تا شش ماه آینده، یعنی تا زمان نقل‌وانتقالات نیم‌فصل خبری از تغییرات نیست.

از سوی دیگر، حسین ماهینی که جانشین رضاییان در سمت راست خط دفاع شده، از سرمربی سرخپوشان نمره قبولی گرفته است. ماهینی پس از طی کردن دوران خدمت سربازی با انگیزه بازگشت به تیم ملی به پرسپولیس برگشته و در بازی مقابل سایپا و همچنین دیدار برابر نفت تهران توانست رضایت برانکو را جلب کند.

جدا از عملکرد نسبتاً خوب ماهینی در ترکیب پرسپولیس، برانکو به‌دنبال فرصتی است تا صادق محرمی را به لیست 18 نفره اضافه کند. سرمربی سرخپوشان چند باری در مورد شرایط فنی محرمی جوان، نظرات مثبتی داده و این یعنی به بازیکن فصل قبل ملوان نیز اعتقاد دارد.

با این حال شرایط بازگشت برای رضاییان بسیار سخت و دشوار شده است، اما در فصل نقل‌وانتقالات، هیچ اتفاقی بعید نیست!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y5djj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نتیجه جلسه باشگاه پرسپولیس درباره رضاییان