تاریخ انتشار: 1395/05/13 18:43
کد خبر: 270144

دراکسلر: نمی‌خواهم در ولفسبورگ بمانم

یولیان دراکسلر هافبک تیم ملی آلمان و ولفسبورگ مدعی شد باشگاه بدون اطلاع او از ماندنش خبر داده است.
دراکسلر: نمی‌خواهم در ولفسبورگ بمانم

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی / یولیان دراکسلر هافبک تیم ولفسبورگ که سال گذشته و امسال پیشنهادهای بزرگی داشته حالا تصمیم گرفته به تیم بزرگ‌تری بپیوندد.

دراکسلر که سال گذشته با قراردادی ۳۴ میلیون یورویی از شالکه به ولفسبورگ پیوست در این مورد می‌گوید: «من و کلاوس آلوفس مدبر باشگاه فقط چند پیام کوتاه به هم دادیم. من در تماسی تلفنی با هکینگ صحبت کردم. دو روز پس از نیمه نهایی یورو موضعم را به او گفتم و خواسته‌ام در مورد ترک باشگاه را مطرح کردم. حالا که به آلمان برگشته‌ام می‌بینم که اوضاع پیچیده شده است و این موضوع بیشتر از آنکه با خودم در میان گذاشته شود، در رسانه‌ها مطرح شده است. من می‌خواهم که حرف‌هایم را همه بشنوند.

 

دراکسلر در پایان بیان می‌کند: «سال ۲۰۱۵ زمانی که به ولفسبورگ منتقل شدم، با هم توافق کردیم که اگر پیشنهادی داشتم، بتوانم آن را قبول کنم و بروم. هم دیتر هکینگ و هم کلاس آلوفس از این موضوع مطلع هستند. آن موقع قرار شد اگر یک تیم طراز اول اروپایی به من پیشنهاد بدهد، اجازه رفتن داشته باشم و همه ما موافقت کردیم که در صورت رخ دادن چنین اتفاقی می‌توانیم با هم مذاکرات منطقی داشته باشیم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wqa66

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


روند بازی من مناسب سیستم کونته نیست