تاریخ انتشار: 1395/05/13 20:23
کد خبر: 270106

ناراحتی خرمگاه و چینی و صحبت درباره انتخاب حسنی‌خو به عنوان مدیرعامل استقلال

مربیان و بازیکنان استقلال در تمرین امروز (چهارشنبه) تیم‌شان در خصوص انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه صحبت کردند.
ناراحتی خرمگاه و چینی و صحبت درباره انتخاب حسنی‌خو به عنوان مدیرعامل استقلال

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،تمرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازی برای دیدار مقابل صنعت نفت آبادان ساعت 19 امروز (چهارشنبه) در زمین شماره 2 آزادی بدون حضور تماشاگران و خبرنگاران برگزار شد.

* محمدحسین کنعانی‌زادگان، محسن کریمی و سیدمجید حسینی غایبان تمرین بودند. علیرضا منصوریان با پزشک استقلال در خصوص وضعیت کنعانی‌زادگان صحبت کرد. مدافع استقلال به دلیل پارگی رباط صلیبی چند هفته دور از میادین خواهد بود.

* انتخاب حسنی‌خو به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال موضوعی بود که مربیان و بازیکنان در مورد آن صحبت می‌کردند.برخی از مربیان به این انتخاب انتقاد داشتند زیرا تصور نمی‌کردند که حسنی‌خو به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه انتخاب شود. برخی از استقلالی‌ها فکر می‌کردند فرد دیگری مدیرعامل جدید باشگاه باشد.

* تمرین با صحبت‌های علیرضا منصوریان آغاز شد و سرمربی استقلال دقایقی در خصوص دیدار با صنعت نفت آبادان برای شاگردانش به صحبت پرداخت.

* بازیکنان ابتدا خودشان را زیر نظر مربی بدنساز بدن خود را گرم کرده و سپس زیر نظر منصوریان و دستیارانش به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند. 

* محمد خرمگاه و علی چینی به دلیل دریافت نشدن طلب‌شان از باشگاه نفت تهران ناراحت بودند. 

* تیم فوتبال استقلال آخرین تمرین خود را فردا (پنجشنبه) برگزار کرده و سپس برای برپایی اردو راهی هتل هما خواهد شد. 

تیم فوتبال استقلال جمعه هفته جاری در هفته سوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی از ساعت 20:30 دقیقه به مصاف صنعت نفت آبادان خواهد رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bowd9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان: منتظر شهباز زاده هستم