تاریخ انتشار: 1395/05/14 01:23
کد خبر: 270083

بغض یاغی ترکید/ باید چکار می کردم که نکردم

جواد الله وردی یکی از یاغی ها بزرگ فوتبال کشور است که بازی های درخشانش هنوز در خاطره ها بیاد مانده است.
بغض یاغی ترکید/ باید چکار می کردم که نکردم

به گزارش فرتاک ورزشی، مراسم بزرگداشت دکتر ذوالفقارنسب با حضور بزرگان ورزش کشور و با شکوه خاصی برگزار  و در جایی که همه بزرگان فوتبال کشور در آن حضور داشتند و  حجم برنامه ها بالا بود، سعید ناصری دبیر همایش از همبازیان دکتر ذوالفقارنسب عذرخواهی کرد که به علت ضیق وقت امکان سخنرانی برای آنها وجود ندارد.

در زمان اعلام این موضوع، یکی از حضار در مراسم با صدای بلند خواستار سخنرانی جواد الله وردی شد و در این خصوص گفت: همه همبازیان دکتر، دوست دارند  الله وردی چند دقیقه صحبت کند، و وقتی حضار به احترام جواد خان الله وردی دست زدند، چاره ای نبود که این پیش کسوت فوتبال کشور به پشت تریبون برود تا چند دقیقه ای صحبت کند.

الله وردی وقتی پشت تریبون قرار گرفت هنوز چند کلمه صحبت نکرده بود که با بغضی در گلو گفت صحبت در مورد دکتر ذوالفقارنسب را نمی شود با یکی دو جمله بیان کرد ، مگر می شود در مورد نازنین مردی سخن گفت آنهم فقط چند کلمه؟

جواد خان فوتبال ما به اینجا که رسید بغض کرد و گفت : در مورد دکتر و انسانیت این مرد که می خوام حرف بزنم بغض می کنم و امکان ندارد بتوانم راحت حرف بزنم.

الله وردی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از سیاست های موجود در اداره فوتبال و ورزش گفت: من باید چکار می کردم که نکردم که نمی توانم جزء قهرمانان  قرار می گرفتم!

وی که ناراحتی از چهره و صدایش بشدت حضار را تحت تاثیر قرار داده بود گفت من برای فوتبال این مملکت زجمت کشیده ام در بالاترین سطح فوتبال بازی کرده ام ولی متاسفانه در بین قهرمانان که وزارت ورزش برای آنها حقوقی در نظر گرفته است، قرار ندارم.

صحبت های الله وردی که دوست داشت باز هم ادامه دهد، با تذکر دبیر همایش که وقت این اجازه را نمی دهد به پایان رسید، ولی نکته اینجاست که به راستی اگر جواد الله وردی نمی تواند در بین قهرمانان قرار داشته باشد، پس چه کسی این شرایط را دارد؟!

لازم بذکر است مراسم بزرگداشت دکتر بیژن ذوالفقارنسب به همت کافه فوتبال، شهرداری منطقه 9 تهرانف باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان و پایگاه خبری تحلیلی فرتاک ورزشی و با حضور بزرگان فوتبال کشور برگزار گردید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ka5r8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یاغی استقلالی رکورد حاشیه سازی را شکست+تصاویر