تاریخ انتشار: 1395/05/14 11:43
کد خبر: 270040

ملی پوش آلمانی لیورپول: می خواهم یکی از چهره های ماندگار لیورپول باشم

ملی پوش آلمانی لیورپول: می خواهم یکی از چهره های ماندگار لیورپول باشم

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، امره جان بازیکن تیم ملی آلمان در مصاحبه با یکی از رسانه های انگلیسی گفت می خواهم یکی از بزرگان و بهترین های لیورپول باشم اما به خوبی می دانم برای رسیدن به جایگاه بزرگان باشگاه مثل استیون جرارد راه طولانی را در پیش دارم.

امره جان ۲۲ ساله که فصل گذشته خود را به عنوان یکی از مهره های کلیدی در ترکیب لیورپول نشان داد، در خط میانی این تیم در کنار جیمز میلنر بازیکن ملی پوش انگلیسی بازی می کرد. و حالا پیش از شروع رقابت های فصل جدید لیگ برتر انگلیس، امره جان هدف خود را رسیدن به جایگاه بازیکنان بزرگ این باشگاه اعلام کرده و گفته می خواهد یکی از چهره های ماندگار در تاریخ این باشگاه باشد.

امره جان در مصاحبه با لیورپول اکو گفت: با وجود بازی های زیادی که در این تیم انجام داده ام اما هنوز هم جوان هستم و می توانم باز هم قابلیت های خود را در زمین به نمایش بگذارم. هدف من اینست که از بزرگان این باشگاه باشم اما باید هدف خود را در عمل نشان دهم. البته بازیکنان دیگری هم در تیم ما هستند که می خواهند به چنین جایگاهی برسند، و من هم یکی از آنها هستم. می خواهم با بازی هایم باعث پیشرفت و حرکت رو به رشد تیم شود. و همانطور که گفتم باید هدف و انگیزه خود را به همه نشان دهم.

امره جان در پاسخ به این سئوال که آیا می تواند جای خالی بازیکن بزرگی مثل جرارد را پر کند یا نه، گفت: البته افتخار بزرگی برای من خواهد بود که جای جرارد بازی می کنم؛ احترام زیادی برای او قائلم اما من راه بسیار طولانی و درازی را در پیش دارم تا به جایگاه بازیکنی مثل استیون جرارد برسم. وظیفه من اینست که کار خودم را انجام دهم و راه خودم را بروم، یعنی همان امره جان باشم و تمام تلاش خود را به کار ببندم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pjajo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استوریج: سعی می‌کنم بهترین مهاجم لیگ باشم