تاریخ انتشار: 1395/05/14 17:32
کد خبر: 269950

واکنش رومنیگه و هیتسفلد به بدرفتاری منچستریونایتد با شواین‌اشتایگر

مدیراجرایی باشگاه بایرن‌مونیخ و سرمربی پیشین باواریایی‌‎ها در حمایت از هافبک پیشین این تیم به رفتار سران باشگاه منچستریونایتد تاختند.
واکنش رومنیگه و هیتسفلد به بدرفتاری منچستریونایتد با شواین‌اشتایگر

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی / بر اساس گزارش‌های منتشر شده، باستین شواین‌اشتایگر پس از بازگشت از تعطیلات در تیم اصلی منچستریونایتد جایی نداشته و او این روزها به دستور کادرفنی به همراه تیم ذخیره‌های این تیم تمرین می‌کند. گفته می‌شود این هافبک آلمانی جایی در برنامه‌های تاکتیکی مورینیو ندارد. این در حالی است که نامی از شواینی در فهرست 22 نفره بازی شب گذشته (چهارشنبه) این تیم مقابل اورتون که به مناسبت بزرگداشت وین رونی برگزار شد، نبود.

کارل هاینتس رومنیگه، مدیراجرایی باشگاه بایرن‌مونیخ در حمایت از هافبک پیشین باواریایی‌ها گفت: باورش برایم سخت است که با این شرایطی که برای شواین‌اشتایگر پیش آمده، در آینده شاهد این باشیم که بازیکنان بخواهند به باشگاهی همچون منچستریونایتد بروند. چنین اتفافی هرگز در بایرن‌مونیخ نیفتاده است.

اوتمار هیتسفلد، سرمربی پیشین بایرن‌مونیخ هم که اولین بازی حرفه‌ای شواینی زیرنظر وی به ثبت رسیده، در مورد رفتار منچستریونایتدی‌ها با هافبک آلمانی‌شان گفت: این حرکت بی‌احترامی به بازیکنی ارزشمند است. این راه و روشی غریب برای من است. شواین‌اشتایگر بازیکنی کلیدی، یک قهرمان و بازیکنی باشخصیت است و در عین حال رفتاری استثنایی دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27jxme

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اظهارنظر کنایه‌آمیز رومنیگه در مورد منچستریونایتد