تاریخ انتشار: 1395/05/14 20:47
کد خبر: 269895

واکنش غیرمنتظره پرسپولیس به افشاگری ها؛ مصاحبه با واسطه ورود بازیکنان اوکراینی

انتقادات متعدد از خریدهای باشگاه پرسپولیس از کشور اوکراین واکنش این باشگاه را به دنبال داشت
واکنش غیرمنتظره پرسپولیس به افشاگری ها؛ مصاحبه با واسطه ورود بازیکنان اوکراینی

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، طی روزهای گذشته افشاگری های متعددی درخصوص پشت پرده خریدهای خارجی باشگاه پرسپولیس از کشور اوکراین و برگزاری اردو در این کشور در رسانه های مکتوب و سایت برنامه نود منتشر شد.

در این گزارش ها به نقش واسطه های برگزاری اردوی اوکراین و دو صاحب رستوران در انتقال بازیکن به این تیم به منظور جبران هزینه های اردو اشاره شده بود.

حالا باشگاه پرسپولیس در پاسخ به فشار انتقادات وارده در اقدامی کم سابقه برای توجیه خریدهای خارجی خود با واسطه ورود این بازیکنان مصاحبه انجام داده است.  فردی که خود را بهزاد اسمی معرفی می کند در گفتگو با دوربین باشگاه پرسپولیس می گوید: من ۱۳ سال خارج از کشور زندگی کردم که ۱۰-۱۲ سال آن را در اوکراین سپری کردم و الان در اسپانیا ساکن هستم. فوق لیسانس مدیریت بازرگانی ورزشی با بهترین رتبه از دانشگاه اوکراین دارم و فوق لیسانس مربی گری فوتبال و صاحب مدرک A یوفا هستم.

مدیربرنامه‌های دو بازیکن اوکراینی درباره اینکه او در انتقال آنها نقش داشته گفت: من می خواهم در این باره شفاف سازی کنم چون در این چند وقت چیزهایی خواندم که خیلی ناراحت شدم. وقتی پرسپولیس در اوکراین بود، من هم به خاطر کارم در اوکراین حضور داشتم که همزمان با اردوی پرسپولیس شد. چون خودم استعداد یاب فدراسیون فوتبال اوکراین، اسلواکی و خیلی جاهای دیگر بودم و مربی گری کردم و سهام دار یکی از باشگاه های اوکراین هستم و از بچگی علاقه زیادی به پرسپولیس داشتم، هتل پرسپولیس را پیدا کردم و به اردوی این تیم سری زدم و سراغ محمود خوردبین را گرفتم.

وی ادامه داد: به خوردبین گفتم اگر بتوانم در بحث معرفی چند بازیکن کمکی کنم، بسیار خوشحال می‌شوم و در بحث بازیکنان با توجه به شناختی که دارم می توانم چند نفر را معرفی کنم. آقای خوردبین گفت تصمیمات در این رابطه توسط برانکو گرفته می‌شود. من هم دو بازیکن به برانکو معرفی کردم که در تیم متالیست خارکوف اوکراین بازی می‌کردند. البته به خاطر شرایط حاکم بر کشور اوکراین این تیم منحل شده است اما من شناخت خوبی از فوتبال اوکراین و این فوتبالیست‌ها داشتم.

مدیربرنامه‌های دو بازیکن اوکراینی افزود: من فقط این دو نفر را معرفی کردم و آقای برانکو به من گفت فرصت بدهید که ماجرا را بررسی کنم و این موضوع نیز امری کاملا طبیعی است. به خاطر نزدیکی دو کشور اوکراین و کرواسی، آقای برانکو سرمربی پرسپولیس بعد از بررسی‌هایش با من تماس گرفت و گفت بروم و با مسئولان باشگاه صحبت کنم. قرار شد بازیکنان اوکراینی بعد از اتمام اردوی اوکراین به تهران بیایند و کارهایشان انجام شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه کسانی در انتقال بازیکنان اوکراینی نقش داشتند، افزود: من در این مدت فقط با خوردبین و برانکو صحبت کردم و طرف سومی در میان نبود. شما در سابقه ۱۰ - ۱۲ ساله من نمی بینید با هیچ در ایران فعالیت فوتبالی کرده باشم. با هیچ فرد دیگری صحبت نکردم. شما شفاف با مربی مذاکره می‌کنید و مربی می‌گوید بازیکن را می‌خواهد یا نه. برانکو جواب مثبت داد و من هم الان خیلی هم خوشحالم که به عنوان یک پرسپولیسی فرصتی بود دینم را به این باشگاه ادا کنم و بازیکنان با کیفیت به پرسپولیس دادم. با هیچ کس ارتباطی نداشتم و هر موقع ارتباط دو طرف مستقیم و بدون نقش طرف دیگری باشد هیچ مساله حاشیه ای پیش نمی آید.

مدیربرنامه‌های دو بازیکن اوکراینی در پایان خاطرنشان کرد: من این بازیکنان را می‌شناسم. بازیکنی که در شاختار دونتسک اوکراین بوده، حتما کیفیت بالایی دارد که برانکو نیز آنها را تائید کرده است و ایشان هیچ وقت خودش را زیر سوال نمی‌برد. مطمئن باشید زمان همه چیز را ثابت می‌کند. آنها یک هفته است که در تیم هستند و خیلی زود است قضاوت کنید، پس قرارمان باشد برای چند هفته بعد و این بازیکنان خودشان با کیفیتشان همه چیز را ثابت می کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z68ea

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت مجدد رامین رضاییان به ترکیه