تاریخ انتشار: 1395/05/15 12:32
کد خبر: 269838

آزمون: خوشحالم که گل مهمی برای روستوف زدم

بازیکن تیم‌ملی فوتبال ایران می‌گوید برای آغاز رقابت ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روزشماری می‌کند
آزمون: خوشحالم که گل مهمی برای روستوف زدم

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، سردار آزمون درباره پیروزی تیمش برابر اندرلخت بلژیک که با گلزنی‌ او همراه بود، اظهار کرد: واقعا خوشحالم که توانستیم از این مرحله عبور کنیم. صعود به مرحله دوم پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا نتیجه بسیار خوبی بود اما ما به همین جا قانع نیستیم. من هم خوشحالم که توانستم روی یک حرکت تمرین شده گل مهمی را برای تیمم برسانم.

او درباره مصدومیتش هم گفت: مشکل خاصی نیست. دیروز در کلینیک باشگاه حاضر شدم و مشخص شد مشکلی ندارم و می‌توانم تیمم را همراهی کنم.

مهاجم تیم‌ملی در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود با وبسایت تیم‌ملی درباره شروع رقابت‌های انتخابی جام جهانی از ٢٥ روز دیگر گفت: واقعا برای رسیدن به 11 شهریور روزشماری می‌کنم. مطمئنم سایر بازیکنان هم حسی مشابه به حس من دارند و حتما استارت خوبی در این مسابقات خواهیم داشت.

او درباره حضور احتمالی جواد نکونام در تیم‌ملی اظهار کرد: مطمئنا حضور آقای نکونام در تیم‌ملی می‌تواند قوت قلبی برای هم ما باشد. ایشان در زمان بازیگری‌اش هم یک رهبر در تیم بود و حتما با تجربیات بزرگی که دارد می‌تواند خیلی زیاد به تیم‌ملی و به ویژه بازیکنان جوان‌تر کمک کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ne8bx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قرعه کشی مرحله چهارم پلی آف لیگ قهرمانان اروپا/احتمال رویارویی روستوف با منچسترسیتی