تاریخ انتشار: 1396/02/05 11:59
کد خبر: 214930

دست کم گرفتن الوحده مساوی با حذف

شرایط گروه D  رقابت های لیگ قهرمانان آسیا غیرقابل پیش بینی و مبهم شده و چهار تیم توانایی صعود به مرحله بعد رقابت ها را خواهند داشت. ​​​​​​​
دست کم گرفتن الوحده مساوی با حذف
پرسپولیس اگرچه نتوانست الهلال را شکست دهد اما با پیروزی الوحده برابر الریان شانس های خود برای صعود را همچنان زنده می یابد. قرمزپوشان کمتر از دو هفته دیگر باید در آخرین دیدار در مرحله گروهی برابر الوحده به صف آرایی کنند ، دیداری که برای دو تیم حکم مرگ و زندگی خواهد داشت و شاگردان برانکو هرگز نباید آن را ساده انگارانه و دستکم بگیرند.
 
با پیروزی فوق العاده الوحده برابر الریان که اتفاقا قاطع ترین نتیجه دور گروهی منطقه غرب آسیا تا به امروز بوده این تیم نیز شانس های خود برای صعود را زنده کرده و برای کسب پیروزی و جبران شکست دیدار رفت پای به آزادی خواهد گذاشت.
 
خاویر آگیره و تیمش برای آنکه بتوانند به مرحله بعد رقابت ها صعود کنند باید پرسپولیس را در تهران شکست داده و از آن طرف منتظر پیروزی الهلال در خانه الریان باشند. هم چنین تیم پرسپولیس با احتمال بیشتری صعود خود به مرحله بعدی را انتظار می کشد و در این راستا آنها باید الوحده را در خانه شکست داده و چشم انتظار توقف الریان در دیگر دیدار این گروه باشند.
 
با تمام این تفاسیر وضعیت گروه D رقابت ها بسیار حساس و نفس گیر شده و سه تیم شانس صعود به مرحله بعد را خواهند داشت. ضمن آنکه الهلال نیز برای آنکه به عنوان تیم اول گروه به مرحله بعد صعود کند و برابر تیم دوم گروه B بازی کند مطمئنا با تمام قوا پای به میدان خواهد گذاشت.
 
شاگردان برانکو برای آنکه بتوانند فصل خوبشان را تکمیل کنند نیاز به پیروزی برابر الوحده و نیم نگاهی نیز به دیدار دیگر گروه داشته باشند و از این رو آنها باید با تمرکز بسیار بالا و مسئولیت پذیری فراوان به میدان بروند. دیدار برابر الوحده دیگر جای هیچگونه اشتباهی نخواهد بود و کوچکترین لغزش ها فرصت جبرانی نخواهد داشت. پرسپولیس باید بدون کوچک شمردن حریف و دستکم گرفتن آن خود را مهیای یکی از بزرگترین بازی های سالیان اخیر خود کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bkjb9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


4 تیم، 4 مدعی؛ پرسپولیس در گروه مرگ حقیقی