تاریخ انتشار: 1396/02/05 14:28
کد خبر: 214911

شکست ذوبی‌ها مقابل دوست صمیمی برانکو

تیم فوتبال العین روز گذشته با ارائه یک بازی هوشمندانه موفق شد با پیروزی پر گل در فولادشهر صعود خود را به دور بعدی مسابقات مسجل کند.
 شکست ذوبی‌ها مقابل دوست صمیمی برانکو

، فصل گذشته ذوب آهن با یحیی گل محمدی به مصاف العین در مرحله حذفی رقابت های آسیایی رفت و در حالی که در دیدار رفت موفق به کسب تساوی در امارات شده بود، در دیدار برگشت با 2 گل از میهمان خود شکست خورد؛ مربی العین در آن زمان زلاتکو دالیچ بود.

پس از یک فصل قرعه مسابقات یک بار دیگر دو نماینده ایران و امارات را در یک گروه قرار داد و در شرایطی که هر دو تیم مربی های خود را تغییر داده بودند، در نتایج به دست آمده تغییر چندانی حاصل نشد. دیدار رفت دو تیم در امارات باز هم با تساوی یک بر یک خاتمه یافت ولی در اصفهان که شاگردان حسینی فرصت های بیشماری برای گلزنی داشتند، شکست سه صفر مقابل شاگردان زوران مامیچ نتیجه تلاش دو تیم در پایان نود دقیقه بود.

مامیچ که دوستی نزدیکی با برانکو ایوانکوویچ دارد و در کنفرانس خبری پیش از بازی نیز قهرمانی پرسپولیس را به او تبریک گفته بود، با این پیروزی صعود خود به مرحله بعدی مسابقات قطعی کرد.

مامیچ و برانکو دو سرمربی کروات شاغل در آسیا هستند که هر دو سابقه مربیگری در تیم دیناموزاگرب و تیم ملی کرواسی را تجربه کرده اند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kvnov

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرصت تسویه حساب برانکو با ذوب آهن

آذری: رجب‌زاده ساکش را جمع کند برود!
هیچ کس حق سرپیچی از دستورات حسینی را ندارد