تاریخ انتشار: 1395/05/16 02:03
کد خبر: 269688

نیمکت استقلال نیاز به ترمیم دارد / آقای منصوریان سریع تر چاره ای بیندیشید

استقلال در سه بازی اول خود در لیگ شانزدهم تنها یک امتیار اندوخته داشته و این یعنی می تواند نشانه های بروز یک بحران باشد.
نیمکت استقلال نیاز به ترمیم دارد / آقای منصوریان سریع تر چاره ای بیندیشید

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، استقلال این روزها حال و روز خوشی که ندارد هیچ، بلکه همانند بیماری می ماند که نیاز به جراحی دارد و اگر سریع تر به این بیماری رسیدگی نشود، می تواند همانند یک غده سرطانی رشد کرده و به نابودی برساند!

استعفای افشارزاده، مدیریت سه روزه حسنی خو، نداشتن یک مدیریت واحد و پاسخگو و عدم نتیجه گیری در بازی های اول و... همه و همه بیانگر این موضوع است که وضعیت استقلال بغرنج تر از اونی است که فکرش را هم می کنیم.

اما علی رغم تمامی مشکلات موجود که ربطی به مباحث فنی شاید نداشته باشد، این روزها به نظر می رسد، منصوریان به دلیل آشفتگی ذهنی که در کنار زمین با او درگیر و هیاهوها ممکن است افکار او را درگیر کند، نیاز به یک نیمکت قوی دارد تا در شرایط خاص بتواند او و تیم را به آرامش برساند.

با این توضیح تصور می شود که منصوریان باید به یک روانشناس کار بلد و هم چنین یک دستیار طراز اول در کنار خود بهره ببرد و گرنه معلوم نخواهد شد که تکلیف این تیم و هواداران میلیونی اش چه خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pja8r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان صاحب پٌست کشک می شود؟!