تاریخ انتشار: 1396/02/11 15:35
کد خبر: 213689

خبری نقل‌و انتقالاتی که بی‌شک استقلالی‌ها را خوشحال می‌کند

بهتاش فریبا از اعلام آمادگی بیشتر بازیکنان استقلال برای تمدید قراردادشان خبر می دهد.
خبری نقل‌و انتقالاتی که بی‌شک استقلالی‌ها را خوشحال می‌کند

بهتاش فریبا در خصوص شرایط استقلال اظهار داشت: خوشبختانه شرایط تیم خوب است و مشکلی نداریم. در بازی با پدیده به برد خوب و مهمی دست پیدا کردیم تا شرایط تیم بهتر شود و الان هم خودمان را برای بازی با سپاهان آماده می کنیم.

وی در خصوص بازی با سپاهان گفت: شرایط سپاهان خیلی بهتر شده و این تیم جان گرفته است. قطعا ما بازی آسانی برابر آن ها نداریم اما از طرفی الان نایب قهرمانی در لیگ دست خودمان است و تلاش می کنیم تا بهترین بازی مان را برابر سپاهان داشته باشیم.

مدیر فنی استقلال در ارتباط با وضعیت فرشید باقری اظهار داشت: قبل از سفر ما به مشهد او به کادر فنی گفت شرایط روحی خوبی ندارد و ما هم به همین دلیل از او استفاده نکردیم. باقری تا زمانی که شرایط روحی خوبی ندارد نمی تواند به ما کمک کند. خوشبختانه ما مجید حسینی را هم داریم که در پست هافبک دفاعی خوب بازی می کند و در بازی با پدیده هم امتحانش را به خوبی پس داد.

فریبا با اعلام خبر خوب برای هواداران استقلال گفت: بیشتر بازیکنان ما برای تمدید قرارداد اعلام آمادگی کرده اند و گفته اند افتخار می کنند استقلالی بمانند.13،12 بازیکن ما قراردادشان به اتمام رسیده که بیشتر آن ها از تمدید قراردادشان استقبال کردند و مذاکرات با بقیه نفرات هم ادامه خواهد داشت.

وی در پایان با تشکر از حمایت هواداران استقلال اعلام کرد: در بازی با پدیده مشهدی ها برای ما سنگ تمام گذاشتند که از آن ها خیلی ممنون هستیم. بازی با سپاهان هم برای ما سرنوشت ساز است و به همین دلیل منتظر حضور 60،70 هزار هوادار خود در ورزشگاه هستیم تا با برد در بازی با سپاهان بتوانیم مستقیم به آسیا صعود کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qzovj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مذاکره حضوری توفیقی با بازیکنان استقلال