تاریخ انتشار: 1396/02/11 16:14
کد خبر: 213678

دایی: بازیکنان پرسپولیس حق داشتند اعتصاب کنند

محمد دایی درمورد حواشی اخیر قهرمان لیگ برتر و اعتصاب بازیکنان این تیم گفت: اعتصاب بازیکنان پرسپولیس در زمان حضور ما در این تیم هم اتفاق افتاد.
دایی: بازیکنان پرسپولیس حق داشتند اعتصاب کنند

 محمد دایی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت تهران پیش از دیدار با تراکتورسازی بیان کرد: پس از مشکلاتی که روز گذشته در برگزاری تمرین تیم نفت در ورزشگاه ساصد ایجاد شد و به همین دلیل نتوانستیم در این زمین تمرین کنیم، امروز این مشکل به صورت موقت حل شد و بازیکنان ما نخستین تمرین خود را برای دیدار با تراکتورسازی در هفته پایانی لیگ انجام دادند.

دیدار تراکتورسازی و نفت تدارکاتی است

وی افزود: شاید این بازی از لحاظ جدولی برای نفت تهران اهمیت نداشته باشد اما برای تراکتورسازی اهمیت فوق العاده ای دارد و این تیم در راه کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر به سه امتیاز نیاز مبرمی دارد. از طرفی برای ما دیدار با تراکتور پیش از فینال جام حذفی، حکم یک بازی تدارکاتی را دارد. هرچند وضعیت عمومی نفت تهران به هیچ وجه خوب نیست اما برای پیروزی مقابل تراکتور، به تبریز می رویم.

نفهمیدیم مالک باشگاه نفت دنبال چه اهدافی بوده است

دایی درباره بی خیالی مالک باشگاه نفت نسبت به وضعیت این تیم بیان کرد: باشگاه نفت مسئولی ندارد که این مسئول بخواهد نسبت به سرنوشت تیم نگران باشد. باور کنید پس از گذشت یک فصل از حضور ما در نفت، هیچ یک از مدیران باشگاه را نمی شناسیم و نمی دانیم با چه افرادی طرف هستیم. مشخص نیست مالک باشگاه نفت از حضور در فوتبال دنبال چه اهدافی بوده است.

ندانم کاری و بی مسئولیتی آقایان زحمات ما را هدر داد

وی ادامه داد: دلم می سوزد که تمام زحمات بازیکنان و کادرفنی نفت به هدر رفت و درحالی که می توانستیم با تداوم روند خوب نتیجه گیری خود در نیم فصل نخست لیگ برتر، در دور برگشت این رقابت ها بین 3 تیم ابتدای جدول قرار بگیریم، ندانم کاری و بی مسئولیتی برخی افراد سبب شد تا بی انگیزه شویم و به قرار گرفتن در رتبه های میانی جدول لیگ برتر اکتفا کنیم.

پول آب معدنی و کرایه اتوبوس هم نداشتیم

مربی تیم فوتبال نفت تهران در ادامه خاطرنشان کرد: مشکلات تیم ما در نیم فصل دوم بسیار بیشتر شد و حتی برای تامین آب معدنی و اتوبوس هم مشکل داشتیم. با این وجود برای دل خود و خانواده مان در ادامه رقابت های لیگ برتر شرکت کردیم.

نفت باید به جای ماشین سازی به لیگ دسته اول سقوط می کرد

وی افزود: با این وضعیت بحرانی، نفت تهران باید به جای ماشین سازی به لیگ دسته اول سقوط می کرد اما غیرت بازیکنان و کادرفنی سبب شد در جایگاه آبرومندانه ای قرار گیریم. شک نکنید در فینال جام حذفی هم با تمام توان به میدان می رویم و برای کسب جام قهرمانی این رقابت ها تمام تلاش خود را به کار می گیریم.

نفت قهرمان جام حذفی شود، 1000 صاحب پیدا می کند

دایی درمورد اینکه احتمال دارد مسئولان باشگاه نفت پس از قهرمانی این تیم در جام حذفی نقش ویژه ای را برای خود قائل شوند، تصریح کرد: تاکنون که مسئولی در این تیم ندیدیم اما شک نکنید با قهرمانی نفت در جام حذفی، این تیم هزار صاحب پیدا می کند و هرکس تلاش دارد تا نقش خود را در این امر پررنگ جلوه دهد.

نفت تهران باید در نیم فصل منحل می شد

وی درباره اینکه آیا علی دایی فصل آینده هم در تیم نفت تهران به فعالیت ادامه می دهد یا خیر، اظهار داشت: با مشکلات فعلی باشگاه نفت، این تیم باید در نیم فصل منحل می شد اما تعصب بازیکنان، کادرفنی، کادر پزشکی، تدارکات و در کل تمام اعضای تیم سبب شد نفت تهران همچنان سرپا بماند. البته شک نکنید این تیم در پایان فصل منحل می شود و طبیعی است که در چنین وضعیتی علی دایی هم در نفت نمی ماند.

بازیکنان پرسپولیس حق داشتند اعتصاب کنند

مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران درمورد حواشی اخیر قهرمان لیگ برتر و اعتصاب بازیکنان این تیم گفت: اعتصاب بازیکنان پرسپولیس در زمان حضور ما در این تیم هم اتفاق افتاد. البته در آن زمان بازیکنان به دلیل اینکه تنها بین 30 تا 40 درصد قرارداد خود را دریافت کرده بودند، دست به اعتصاب زدند اما تا جاییکه من اطلاع دارم نفرات فعلی این تیم حدود 70 درصد مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده اند. با این وجود به شاگردان برانکو حق می دهم نگران مطالبات خود باشند و باشگاه وظیفه دارد به تعهدات خود نسبت به بازیکنان عمل کند.

فدراسیون فوتبال مقصر بحران مالی فوتبال ماست

دایی در پایان خاطرنشان کرد: عمل نکردن باشگاه ها به تعهدات خود در فوتبال ایران امری عادی است و باشگاه پرسپولیس هم از این امر مستثنی نیست. این باشگاه سالهاست که در کمیته انضباطی پرونده های مالی زیادی دارد. در کل تمام بازیکنان و مربیان فوتبال ما از تیم های فعلی و قبلی خود طلبکار هستند. در لیگ 16 تیمی که بازیکنان حدود 12 تیم آن به دلیل مشکلات مالی در طول فصل دست به اعتصاب می زنند طبیعی است کیفیت بازی ها پایین بیاید. البته در کنار باشگاه ها، فدراسیون فوتبال در این وضعیت بحرانی از همه بیش تر مقصر است چراکه بدون اخذ هیچ گونه تعهدی مجوز حضور تیم های بدهکار را در لیگ برتر صادر می کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bk9l5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شوک جدید به پرسپولیسی‌ها بعد از یک روز اعتصاب!