تاریخ انتشار: 1396/02/11 17:12
کد خبر: 213661

پیشنهاد از آلمان و اتریش برای ستاره مدنظر پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه سایپا می گوید احتمال سقوط این تیم به لیگ دسته اول خیلی بعید است.
پیشنهاد از آلمان و اتریش برای ستاره مدنظر پرسپولیس

رضا درویش درباره باخت این هفته تیم فوتبال سایپا به پیکان و در خطر سقوط بودن این تیم به لیگ دسته اول گفت: بازیکنان انتظارات را مقابل پیکان برآورده نکردند. هرچند ما مقابل صنعت نفت خوب بودیم و می توانستیم برنده بازی باشیم ولی برابر پیکان بد بودیم. امیدوارم بازی آخر ما با ماشین سازی به خیر بگذرد.

وی تاکید کرد: روی کاغذ احتمال سقوط داریم ولی این احتمال خیلی خیلی ضعیف است. ما مصمم هستیم مقابل ماشین سازی به برتری برسیم و صرفنظر از نتیجه سایر تیم ها، در لیگ بمانیم. امیدوارم بازیکنان هم همت کنند تا در روز خداحافظی ابراهیم صادقی از فوتبال، نمایش خوبی داشته باشند.

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره وضعیت ابراهیم صادقی بعد از خداحافظی از فوتبال و اینکه آیا احتمال دارد از سال آینده به کادر فنی این تیم اضافه شود؟ تاکید کرد: صادقی تجربه زیادی دارد و یکی از سرمایه های باشگاه محسوب می شود. سعی می کنیم از او در سالهای بعد در کادر فنی استفاده کنیم.

درویش درباره ارزیابی اش از عملکرد حسین فرکی و اینکه گفته می شود سایپا برای فصل بعد با مربیان دیگری وارد مذاکره شده است، گفت: هنوز لیگ تمام نشده و این خبرها هم صحت ندارد. بعد از اتمام مسابقات، عملکرد تیم را بررسی می کنیم و نظرات حسین فرکی را هم می گیریم. مذاکره با مربیان دیگر شایعه است و تمام تمرکزمان را روی مسابقه آخر گذاشته ایم.

مدیرعامل باشگاه سایپا خاطرنشان کرد: ارتباط ما با پیشکسوتان فوتبال از جمله علی پروین خوب است و با این بزرگان هم مشورت خواهیم داشت.

درویش در پایان در پاسخ به سئوالی در خصوص وضعیت مهدی ترابی برای فصل بعد و شائبه مذاکره پرسپولیس با این بازیکن، تاکید کرد: امکان ندارد پرسپولیس با ترابی مذاکره کرده باشد. این بازیکن با ما قرارداد دارد و پرسپولیسی ها هم چیزی به ما نگفته اند. ترابی از آلمان و اتریش پیشنهاداتی دارد و در پایان فصل در خصوص او تصمیم می گیریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mvzry

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مغضوب منصوریان در آستانه پیوستن به سایپا