تاریخ انتشار: 1396/02/11 21:24
کد خبر: 213599

تاج: آماده صعود تیم ملی می‌شویم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با پایان مسابقات لیگ دسته اول و لیگ برتر همه برای دیدار با ازبکستان و صعود تیم ملی به جام جهانی آماده می شویم.
تاج: آماده صعود تیم ملی می‌شویم

مهدی تاج با اشاره به پایان مسابقات لیگ دسته اول گفت: قرار بود من هم به شهر جم بروم و در جشن قهرمانی پارس باشم اما به خاطر جلسه ای که در فدراسیون داشتیم برای مشخص شدن اسپانسر و البسه تیم ملی نتوانستم در این مراسم باشم.

وی افزود: لیگ دسته اول اعتبار خاصی پیدا کرده است. ورزشگاه ها مملو از جمعیت شده و این نشان می دهد که لیگ دسته اول پویایی لازم را داشته است. مردم رشت امروز به ورزشگاه رفتند و صعود سپیدرود را جشن گرفتند.

مهدی تاج ادامه داد: به تیم های سپیدرود رشت و پارس جنوبی به خاطر حضور در لیگ برتر تبریک می گویم و امیدوارم که برای حضور در مسابقات فصل آینده تدارک خوبی ببینند و بتوانند در لیگ برتر هم نتایج قابل قبولی را کسب کنند.

رئیس فدراسیون ادامه داد: برای برگزاری بازی روز پایانی لیگ دسته اول فدراسیون یک هفته وقت گذاشت تا مسابقات به بهترین شکل ممکن برگزار شود. امیدوارم در هفته پایانی لیگ برتر هم مسابقات خوبی را شاهد باشیم و بعد از آن برویم برای صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی.

مهدی تاج در پایان خاطرنشان کرد: بازهم باید تاکید کنم که تیم هایی که در فیفا پرونده باز دارند نمی توانند برای فصل آینده بازیکن خارجی جذب کنند مگر اینکه پرونده هایشان را مختومه کنند. در مورد بازیکنان داخلی هم شرایطی را در نظر گرفته ایم تا میزان بدهی باشگاه ها کمتر شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48n7kw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


همه باید به خاطر تیم ملی تاوان بدهیم!