تاریخ انتشار: 1395/05/16 15:07
کد خبر: 269592

من پشیمان نیستم، پرسپولیسی ها دست بر نمی دارند!

مدافع استقلال نسبت به انتشار فیلمی از میکسدزون شب گذشته بازی این تیم برابر صنعت نفت آبادان واکنش نشان داد
من پشیمان نیستم، پرسپولیسی ها دست بر نمی دارند!

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، محمدحسین کنعانی زادگان در مصاحبه‌ای که امروز صبح انجام داده بود مدعی شد که هرگز نگفته در شکست برابر صنعت نفت آبادان کادرفنی و بازیکنان بی‌تجربگی کردند. این در حالی است که امروز فیلمی از میکسدزون ورزشگاه  آزادی منتشر شد که در آن صحبت‌های او نمایش داده شد.

 

کنعانی زادگان در این باره به ورزش سه می‌گوید: من نگفتم که آن حرف‌ها را نزدم بلکه گفتم منظورم را بد فهماندم. منظور من این نبود که کادرفنی استقلال بی تجربه هستند، اگر چنین حسی درباره آقای منصوریان داشتم هرگز در صفحه اینستاگرامم نمی‌نوشتم که همه باید از او حمایت کنیم.

 

او در مورد حاشیه‌هایی که از زمان حضورش در استقلال برایش درست شده هم گفت: واقعا این موضوع هم برای خودم عجیب است. فکر می‌کنم به پرسپولیسی‌ها خیلی فشار آمده که من به استقلال آمده‌ام و به همین دلیل برای من حاشیه‌سازی می‌کنند. با این حال من به این شایعات توجهی ندارم و تمام تمرکزم روی موفقیت خودم و استقلال است.

 

مدافع استقلال در پاسخ به این سوال که آیا باید پایش را عمل جراحی کند یا نه هم گفت: باید مدارک MRI خود را برای دکتر نوروزی در برزیل بفرستم و ببینم ایشان چه نظری دارد. می‌ترسم بگویم جراحی نمی‌خواهم و دوباره برای من حرف دربیاورند که حرف‌های خودش را تکذیب می‌کند.

 

با اتفاق‌های که برای کنعانی‌زادگان در بدو ورود به استقلال افتاده حالا این بازیکن در خطر از دست دادن جایگاه اصلی‌اش در تیم‌ملی است. او در پاسخ به این سوال که آیا از حضور در استقلال پشیمان نشده هم گفت: چرا باید پشیمان شوم؟ مطمئن باشید آنقدر خوب عمل می‌کنم که هم برای استقلال موثر باشم و هم جایگاهم در تیم‌ملی دست نخورده باقی بماند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wq5o6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مدافع استقلال: به دلیل بی تجربگی کادر فنی و بازیکنان باختیم!