تاریخ انتشار: 1395/05/16 15:15
کد خبر: 269590

طالب‌لو: به خاطر پول خودم را کوچک نمی کنم!/ امیدوارم فصل خوبی در فولاد داشته باشم

وحید طالب‌لو دروازه‌بان فصل گذشته استقلال روز پنجشنبه با فولاد خوزستان قراداد امضا کرد
طالب‌لو: به خاطر پول خودم را کوچک نمی کنم!/ امیدوارم فصل خوبی در فولاد داشته باشم

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، او تلاش زیادی کرد تا طلبش را از استقلال بگیرد اما این اتفاق نیفتاد و این باشگاه دوباره مثل چند سال پیش به طالب‌لو وعده داد تا در آینده طلبش را بدهد.وحید قبلا هم چنین وعده‌هایی از استقلالی‌ها شنیده که عملی نشده ولی او به هیچ عنوان دوست ندارد در مورد اتفاقاتی که در استقلال برایش رخ داد حرف بزند.گفت وگوی طالب‌لو را با هشمهری ورزشی می‌خوانید.

 

 

قبل از شروع لیگ و در جریان همین سه هفته‌ای که از لیگ گذشت، آیا غیر از فولاد از تیم‌های دیگر هم پیشنهاد داشتی؟

 

بله، از چند تیم از جمله صبا و صنعت نفت پیشنهاد داشتم و اخیرا هم با فولاد صحبت کردم.برای انتخاب تیمم با چند نفر از دوستان و پیشکسوتان مشورت کردم و نظر اکثر آنها این بود که فولاد را انتخاب کنم.فولاد باشگاهی است که ساختاری حرفه‌ای دارد و در این باشگاه نظم مدیریتی دیده می‌شود.این تیم در خوزستان هم طرفداران زیادی دارد و از طرفی از بازی در خوزستان خاطرات شیرینی دارم.

 

 

کدام خاطرات؟

 

هر وقت در اهواز خصوصا ورزشگاه غدیر بازی کردم عملکرد خوبی داشتم.پارسال مقابل استقلال خوزستان یکی از بهترین بازی‌ها را انجام دادم، دو فصل پیش با راه‌آهن در همین ورزشگاه دو ضربه پنالتی را مهار کردم.یک سال قبل از آن که با استقلال قهرمان حذفی شدیم در ضربات پنالتی مقابل فولاد عمکرد خوبی داشتم و در مجموع خوزستان برایم خوش یمن است.همیشه مردم خوزستان و هواداران فوتبال در این استان به من لطف داشتند و حالا امیدوارم محبت آنها را جبران کنم و فصل خوبی در فولاد پشت سر بگذارم.

 

 

پتانسیل تیمی فولاد در چه حد است؟

 

فولاد تیم جوانی را بسته که واقعا آینده ای درخشان در انتظارش است. بیشتر بازیکنان این تیم جزو بازیکنان موفق تیم های پایه این باشگاه بوده اند که عناوین قهرمانی کشور را کسب کرده اند، قطعا آقای سعداوی و بازیکنان ما نیاز به حمایت زیادی دارند و با همدلی و رفاقتی که در تیم ما وجود دارد می تواند در ادامه خوش بدرخشد و نتایج خوبی کسب کنیم.

 

 

در شاهین بوشهر، راه‌آهن و استقلال از لحاظ مالی ضرر کردی.آیا این موضوع برایت ناراحت کننده نیست؟

 

من معتقدم تمیز بودن پول از زیاد بودن آن مهمتر است.البته منظور من این نیست که پول دیگران تمیز نیست.این درست است که از لحاظ مالی در این چند سال ضرر کردم ولی ممکن است در آینده اتفاقات خوبی برایم رخ دهد و همه چیز جبران شود.در این سال‌ها اکثر قراردادهایم معمولی بود و هیچ وقت قرارداد آنچنانی نبستم.من عادت نداشتم به خاطر پول پشت اتاق کسی بنشینم.

 

 

مهمترین هدفت در فولاد چیست؟

 

من به اینجا آمدم که با حمایت مردم خوزستان و هواداران فولاد بهترین عملکرد را داشته باشم.هدفم کمک به فولاد است و از هواداران فولاد هم می خواهم به من کمک کنند.به قول رئیس جمهور روحانی، امیدوارم این قرارداد برد برد باشد.من به آینده خوشبین هستم و معتقدم اتفاقات خوبی برایم رخ خواهد داد.

 

 

در انتخاب فولاد مسائل مالی چقدر برایت مهم بود؟

 

باور کنید من زیاد در مورد مسائل مالی با مسئولان فولاد حرف نزدم.مسئولان این باشگاه از جمله آقایان اژدری زاده، رضایی و البته آقای سعداوی را انسان هایی صادق دیدم و امیدوارم فصل خوبی در فولاد داشته باشم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rld76

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دروازه بان آبی، قرمز پوش می شود!