تاریخ انتشار: 1395/05/16 19:26
کد خبر: 269532

برتری پرسپولیس در خانه گسترش فولاد/ گزارش کامل از برد سرخپوشان

پرسپولیس توانست هفته سوم را با کسب پیروزی خارج از خانه مقابل گسترش فولاد به اتمام برساند.
برتری پرسپولیس در خانه گسترش فولاد/ گزارش کامل از برد سرخپوشان

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، سرخپوشان تهرانی موفق شدند با ارائه یک بازی تهاجمی و زیبا مقابل گسترش فولاد به برتری یک بر صفر رسیده و هفته سوم را با کسب پیروزی دیگری به اتمام برسانند. با این پیروزی، پرسپولیس 7 امتیازی شد و موقتا به صدر جدول رده بندی رسید.

ترکیب گسترش فولاد:فرناندو دخسوس، سیدمحسن حسینی، مرتضی اسدی، مصطفی اکرامی(72-محمدامین درویشی)، محسن حمیدی، علیرضا نقی زاده، مگنو باتیستا، مسعود ابراهیم‌زاده، محمدرضا خلعتبری(60-یوسف سیدی)، داریوش شجاعیان و لوسیانو پریرا(85-علیرضا ارجمندیان)

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان(90-احمد نورالهی)، امید عالیشاه(ساسان انصاری)، فرشاد احمدزاده، علی علیپور(66-مهدی طارمی)، محسن ربیع‌خواه و وحید امیری.

نیمه اول:

دقیقه 18: علیرضا نقی‌زاده و محسن مسلمان در میانه میدان دچار درگیری نسبتاً شدیدی شدند که در این لحظه مسلمان به سمت نیمکت‌ گسترش فولاد رفت که این اتفاق عصبانیت شدیدی سعید آذرنیا، سرپرست گسترشی‌ها را در پی داشت. داور در ادامه، آذرنیا را از روی نیمکت گسترش فولاد اخراج کرد و به لوسیانو پریرا مهاجم این تیم کارت زرد نشان داد.

دقیقه 26:  ارسال کرنر از سمت راست با ضربه سر سیدجلال حسینی به دهانه دروازه رسید، اما توپ از مقابل پای وحید امیری به اوت رفت.

دقیقه 43: فرشاد احمدزاده به‌خاطر خطای نسبتاً شدیدی که روی یکی از بازیکن حریف انجام داد، کارت زرد دریافت کرد.

در پایان نیمه اول، تلاش دو تیم با حساب تساوی بدون گل به اتمام رسید در حالی که درگیری فیزیکی، مهم‌ترین نقش را در بازی داشت. گسترشی‌ها به‌دنبال عبور از کناره‌ها بودند و پرسپولیسی‌ها نیز برای به‌دست گرفتن بازی، روی ضعف میزبان در سمت راست خط دفاع تأکید زیادی داشتند.

نیمه دوم:

دقیقه 48: وحید امیری پس از آن که بازیکن پیش روی خود را دریبل کرد، در حالتی نامتعادل و از زاویه‌ای بسته اقدام به شلیک کرد که توپ پس از برخورد به دست دخسوس وارد دروازه شد. دخسوس مقصر اصلی این گل بود.

دقیقه 51: ضربه کاشته داریوش شجاعیان از نزدیک محوطه جریمه در کنار تیر دروازه فرود آمد که توسط علیرضا بیرانوند مهار شد.

دقیقه 66: پاس عرضی زیبای فرشاد احمدزاده برای استفاده مهدی طارمی ساخته و پرداخته شد که طارمی می توانست با یک بغل پای ساده کار را در موقعیت تک به تک با دروازه بان تمام کند اما به راحتی این فرصت را با بی دقتی از دست داد.

دقیقه 78: محسن مسلمان از داخل نیم‌دایره پشت محوطه جریمه به سمت دروازه گسترش فولاد اقدام به شوتزنی کرد اما ضربه این بازیکن با اختلاف اندکی به خارج رفت.

دقیقه 81: پاس رو به بیرون ساسان انصاری به کمال کامیابی‌نیا رسید که این بازیکن از پشت محوطه جریمه شلیک کرد اما توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه 82: محسن مسلمان به خاطر انجام خطا بر روی مدافع گسترش از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 83: پاس در عمق مهدی طارمی، وحید امیری را در موقعیت تک به تک قرار داد. امیری با ضربه ای محکم قصد گلزنی داشت اما توپ این بازیکن توسط دخسوس مهار شد.

در همان دقیقه اول از نیمه دوم بازی، پرسپولیس توسط وحید امیری به یک گل زیبا رسید. گلی که به‌خاطر اشتباه عجیب دخسوس در مهار توپ رقم خورد. بعد از گل، گسترش جلو کشید، اما هرگز نتوانست موقعیت مؤثری روی دروازه حریف داشته باشد. از اواسط این نیمه، پرسپولیس به‌صورت کامل بازی را در دست گرفت و با طراحی حملات از دو سمت زمین، بارها روی دروازه تیم میزبان موقعیت‌های حساسی ایجاد کرد ولی بازیکنان پرسپولیس به سادگی تمامی این فرصت ها را از دست دادند تا سرخپوشان از رسیدن به گل های بیشتر باز بمانند.

دقیقه 3+90: مرتضی اسدی با کارت زرد داور جریمه شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ezejv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حرکت پرسپولیسی ها به سوی تبریز/ دیداری برای صدرنشینی+عکس