تاریخ انتشار: 1395/05/16 20:54
کد خبر: 269515

خونه به خونه-استقلال اهواز/ عیار خونه به خونه مشخص می شود؟!

دو تیم خونه به خونه مازندران و استقلال اهواز از سری رقابت های هفته ی اول لیگ دسته اول فوتبال کشور، به مصاف هم می روند.
خونه به خونه-استقلال اهواز/ عیار خونه به خونه  مشخص می شود؟!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، خونه به خونه که فصل گذشته همراه با اکبر میثاقیان نتایج فوق العاده ای را کسب کرد و در آستانه ی لیگ برتری شدن قرار داشت، ناگهان در هشت هفته پایانی لیگ یک سرمربی اش را عوض کرد و در این هشت هفته به طور غیرمنتظره ای، هیچ بردی کسب نکرد.

مدیران خونه به خونه که فقط سودای لیگ برتر را در سر دارند، موفق ترین مربی لیگ یک فصل گذشته را روی نیمکت خود نشاندند، یعنی علیرضا مرزبان. مرزبان که در پرسپولیس، سپاهان و پیکان موفق بوده است، برای برآورده کردن خواسته ی شمالی های ایران، خرید های لیگ برتری انجام داد. خریدهایی که گرچه نزدیک به میلیاردی است اما می تواند دوای درد مردم مازندران باشد.

اما آن طرف میدان، استقلال اهوازی قرار دارد که به طور عجیبی فصل گذشته را در لیگ برتر حضور داشت. تیمی که به لیگ دو سقوط کرده بود، به دلیل صعود فولاد نوین اهواز به لیگ برتر، امتیازش را خرید و تیم لیگ دویی ناگهان لیگ برتری شد.

طبق پیش بینی های انجام شده، اهوازی ها مجددا به لیگ یک سقوط کردند و در صورتی که تکلیف نیمکت شان تا چند روز گذشته مشخص نشده بود، ناگهان حمیدرضا فرزانه، بازیکن محمود آبادی سابق صبای قم را به عنوان سکان دار نیمکتشان معرفی کردند.

بازار نقل و انتقالات نیز برای دو تیم بسیار متفاوت است. خونه به خونه اکثر بازیکنانش را تغییر داد و از بازیکنان لیگ برتری و بهترین های فصل گذشته لیگ یک استفاده می کند و باید دید فرزانه در بابل به نتیجه ای را با دست خالی کسب خواهد کرد.

کوبل داوری این دیدار بر عهده حسن اکرمی است و یعقوب سخندان، جعفر مهاجر و حسین زمانی وی را در این امر یاری خواهند کرد.

گفتنی است این دیدار ساعت 18 در ورزشگاه هفت تیر بابل برگزار خواهد شد.

خبرنگار: "حسین پنبه کار"

پیش بازی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ogd6g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غلامی: در خونه به خونه بحث کاپیتانی مطرح نیست/ اول و آخر آقاحنیف است