تاریخ انتشار: 1395/05/16 21:17
کد خبر: 269504

مشکل نساجی و مس کرمان برای حضور در لیگ یک حل شد

مشکلات مالی نساجی مازندران و مس کرمان حل شد.
مشکل نساجی و مس کرمان برای حضور در لیگ یک حل شد

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: با توجه به محرومیت 5 تیم لیگ دسته اول، تیم های نساجی مازندران و مس کرمان نیز مشکلات حقوقی خود را با تضمین های حقوقی و مالی حل کردند.

غلامرضا بهروان افزود: تیم های استقلال اهواز، نفت مسجد سلیمان و ایران جوان بوشهر تاکنون موفق به حل مشکلات حقوقی و مالی خود نشده اند.

این مقام مسئول بیان کرد: با توجه به مکاتبات 2 ماهه اخیر در مورد تسویه بدهی های مالی همه باشگاه ها از این موضوع آگاهی داشتند و باشگاهی نمی تواند مدعی شود که از این موضوع آگاهی نداشته است.

وی افزود: ازریاست محترم فدراسیون، دبیر کل، رئیس کمیته انضباطی، روسای هیأت های استان،که برای حل مشکلات این تیم ها سازمان لیگ را یاری دادند کمال تشکر و قدردانی را داریم.

بهروان تاکید کرد: کمیته نقل انتقالات و کمیته مسابقات آمادگی دارد برای حل مشکل تیم های باقیمانده در ساعات غیر اداری نیز آمادگی کامل دارد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران تاکید کرد: اگر تیمی نتواند شرایط شرکت در مسابقه فردا را کسب نماید، کمیته مسابقات گزارش مذکور را برای بررسی و تصمیم گیری مقتضی به هیأت رئیسه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ارجاع خواهد داد.

وی در پایان افزود: سازمان لیگ در این خصوص هیچگونه مسئولیتی نداشته و کلیه عواقب و مسئولیت ها به عهده مدیران باشگاه ها خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39lmzo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داوران هفته ی نخست لیگ یک مشخص شدند