تاریخ انتشار: 1395/05/16 21:29
کد خبر: 269501

مس کرمان-فجرسپاسی/ کاکوها بی پول، اما خطرناک

دو تیم مس کرمان و فجرشهیدسپاسی از سری رقابت های هفته ی اول لیگ دسته اول فوتبال کشور، به مصاف هم می روند.
مس کرمان-فجرسپاسی/ کاکوها بی پول، اما خطرناک

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، مسی ها در تعطیلات پیش فصل اردوهای تدارکاتی و بازی های دوستانه خوبی را پشت سر گذاشتند به علاوه این که در بازار نقل و انتقالات تابستانی نیز عملکرد خوبی داشته و توانستند بازیکنان خوبی را به خدمت بگیرند. 

در سوی مقابل اما شرایط تیم فجر نسبت به مس کاملا متفاوت است. این تیم بدلیل مشکلات مالی و مدیریتی نتوانست تمرینات خود را به موقع آغاز کند. فجری ها همچنین در فصل نقل و انتقالات نیز اتفاق خاصی را رخ ندادند و به توانستند (امین مشایخ، میلاد احمدیان، میلاد صفایی، مهدی زمان زاده و مجید جلالی فر) را به لطف گذراندن خدمت سربازی به خدمت بگیرند.

تیم فوتبال مس که در فصل گذشته یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر بود در این فصل نیز به همراه ابراهیم زاده با تجربه و کهنه کار قطعا راه صعود را جستجو خواهد کرد. 

 فجر سپاسی نیز در فصل گذشته به همراه علی اصغر کلانتری یکی از بخت های صعود به لیگ برتر به حساب می آمد، این تیم که در نیم فصل نخست خوب نتیجه گرفته  و جزء سه تیم بالایی جدول بود، با آغاز نیم فصل دوم بدلیل مشکلات مالی، نتوانست خود را در جمع مدعیان حفظ کند و در نهایت از صعود به لیگ برتر باز ماند. 

فجر سپاسی در فصل جاری نیز مشکلاتش همچنان ادامه دارد تا جایی که مسئولان باشگاه شیرازی طی نامه ای به استانداری فارس از کناره گیری تیم خود از رقابت‌ها بدلیل مشکلات مالی خبر داده بودند.

به نظر می رسد تیم مس کرمان در این دیدار کار سختی مقابل نماینده شیراز داشته باشد و با توجه به شرایط کاملا متفاوتی که دو تیم دارند نتواند اولین سه امتیاز این فصل خود را در گام نخست دشت کند، زیرا فوتبال نشان داده که تیم هایی که در چند روز بسته می شود خطرناک هستند.

کوبل داوری این دیدار بر عهده حسین زرگر است و علیرضا ایلدروم، حسین رحیمی پور و وحید مالکی وی را در این امر یاری خواهند کرد.

گفتنی است این دیدار ساعت 18 در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار خواهد شد.

خبرنگار: "حسین پنبه کار"

پیش بازی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36gryj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسمی/ لیگ یک به تاخیر نمی‌افتد