تاریخ انتشار: 1395/05/16 21:29
کد خبر: 269500

گزارش زنده؛ سپاهان 2 – استقلال خوزستان 0

سپاهان با دو گل فرید بهزادی کریمی و رسول نویدیکا از حریف خوزستانی خود پیش افتاده است
گزارش زنده؛ سپاهان 2 – استقلال خوزستان 0

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، تیم فوتبال سپاهان به مربیگری عبدا.. ویسی در سومین بازی خود در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم استقلال خوزستان خواهد بود. تیم فوتبال استقلال خوزستان 4 امتیازی و تیم سپاهان 3 امتیازی می باشد. فصل گذشته ویسی با استقلال خوزستان قهرمان لیگ برتر شد و حالا با ورود به سپاهان خیلی زود به شاگردان سابق و دستیار خود در این تیم خوزستانی رسید. موسی کولیبالی د پایان فصل همراه ویسی به سپاهان آمد. تیم استقلال خوزستان هم یکی از بهترین شروع‌های خود را داشته و با 4 کسب امتیاز در مقابل تراکتور سازی  و استقلال تهران به این مسابقه رسیده است. هر دو تیم با توجه به شرایط خود به دنبال کسب هر سه امتیاز از این دیدار هستند.

با گزارش زنده این بازی همراه "ورزش سه" باشید:

 

هفته سوم لیگ شانزدهم، ساعت 20:30 ورزشگاه فولادشهر اصفهان، تماشاگر : 7000 هزار نفر

شاهین حاج بابایی – محمدرضا امینی – امیر مبشر – حسین ترابیان – ناظر: جواد تقی‌پور

اخطار:

دقیقه 60 میثم دورقی - استقلال خوزستان

 

سپاهان:

لی اولیویرا، آرمین سهرابیان، موسی کولیبالی، شجاع خلیل زاده، علی هلیچی، میلاد سرلک، رسول نویدکیا، جلال الدین علی محمدی(۵۷ طالب ریکانی)، مهرداد محمدی، پدرو هنریکه و فرید بهزادی کریمی(50 محرم نویدکیا).

سرمربی: عبدا... ویسی

 

 استقلال خوزستان:

رافائل روبالو – عقیل کعبی – عزت الله پورقاز- محمد طیبی- جلال عبدی (۶۵ حسین بهرامی) – فرشاد سالاروند- میثم دورقی – دیوید ساکونی(59 فرشاد جانفزا) – حسن بیت سعید- مهدی مومنی و رحیم زهیوی.

 

شرح نیمه اول:

بازی دو تیم با احتیاط هر دو تیم همراه بود و به همین صورت دقایق ابتدایی خود را پشت سر گذاشت. با گذشت مدتی از بازی تیم سپاهان توپ و میدان را در اختیار گرفت، اما دفاع خوب استقلال خوزستان مانع از ایجاد حملات خطرناک می‌شد و استفاده از ضدحملات استراتژی این تیم به حساب می‌آمد. اما در دقیقه 31 فرید کریمی بهزادی روی حرکت بدون توپ هنریکه صاحب توپ شد و به زیبایی دروازه استقلال خوزستان را باز کرد. در ادامه بازی سریعتر دنبال می‌شد و باز هم این سپاهانی ها بودند که روی شوت دیدنی رسول نوید کیا به گل رسیدند. در ادامه استقلال خوزستان جلو آمد و در چند صحنه نزدیک به گلزنی بود. دو تیم با همین نتیجه به رختکن رفتند.

 

شرح گل‌ها:

(سپاهان 1 - اس خوزستان 0) حرکت بدون توپ هنریکه و حرکت عرضی فرید بهزادی کریمی شرایط را برای گلزنی این بازیکن فراهم آورد و فرید بهزادی کریمی هم با حرکت زیبا و ضربه زیبا با پای چپ توپ را به سمت راست روبالو فرستاد و گل اول سپاهان به ثبت رسید.

(سپاهان 2 - اس خوزستان 0) رسول نویدکیا روی شوت زیبا و دیدنی از پشت محوطه جریمه و از فاصله‌ای دور به زیبایی دروازه استقلال خوزستان را باز کرد.

 

دقایق حساس:

دقیقه 23: ارسال کرنر رسول نویدکیا در قلب خط دفاعی استقلال خوزستان فرود آمد که ضربه هنریکه برزیلی به همانجایی رفت که دروازه بان حضور داشت.

دقیقه 43: کرنر ارسالی سپاهانی‌ها به شکلی خطرناک روی دروازه سپاهان آمد که با دخالت اولیویرا توپ دفع شد.

دقیقه45: شوت از راه دور دیوید ساکونی را لی اولیویرا در آغوش گرفت.

دقیقه 50: محرم نویدکیا در دقیقه 50 جایگزین فرید بهزادی کریمی مصدوم شد.

دقیقه 65: بعد از چند حرکت در محوطه جریمه سپاهان توپ به رحیم زهیوی رسید و این بازیکن از داخل محوطه جریمه با پای چپ به توپ ضربه زد که ضربه این بازیکن با برخورد به دیرک افقی به بیرون رفت.

 

 

در حاشیه:

* بازیکنای دو تیم در حال گرم کردن هستند. بازیکنان سپاهان ۱۱ نفر اصلی با لباس تمرین سفید رنگ و بازیکنان نیمکت نشین با لباسی متفاوت جدا از سایرین در حال گرم کردن هستند.

* بازیکنا برای آماده شدن به رختکن رفتند، حدود ۳۰ هوادار استقلال خوزستان داخل ورزشگاه و پشت نیمکت استقلال خوزستان نشستن که طالب ریکانی رو تشویق کردن و اون هم به ابراز احساساتشون پاسخ داد.

* عبدالله ویسی به محض ورود به زمین با تشویق بی امان هواداران روبرو شد که وی هم به سمت هواداران رفته و به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

* بازیکنان سپاهان با همراه داشتن بنری سالروز خبرنگاران را به اصحاب رسانه تبریک گفتند

* در ابتدای بازی باشگاه سپاهان از دو پیشکسوت خبرنگاری و عکاسی استان آقایان افشاری و هاشمی تقدیر به عمل آورد.

* هواداران حاضر در ورزشگاه حدود ۳ هزار نفر هستند که رفته رفته بر تعداد آنها افزوده میشود.

* موسی کولیبالی و علی هلیچی که سابقه بازی در خوزستان را دارند با تشویق هواداران استقلال خوزستان روبرو شدند و به سمت آنها رفتند.

* طرفداران سپاهان به علت عملکرد بسیار خوب لی الیویرا در بازی قبلی برابر نفت تهران وی را به شدت تشویق کردند که او نیز به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

* در هر دو تیم سرمربیان فعلا روی نیمکت نشسته و کمک های اول آنها از لب خط با بازیکنان صحبت میکنند.

* تعداد هواداران 4000 هزار نفر که لحظه به لحظه بر تعداد آن‌ها افزوده می شود.

* همه عکاسان حاضر در ورزشگاه پشت دروازه تیم استقلال خوزستان نشسته اند.

* قسمتی از ساعت ورزشگاه فولاد شهر با مشکل خرابی و نداشتن لامپ مواجه است.

* فرید بهزادی کریمی برای دومین هفته پیاپی برای سپاهان گلزنی کرد و بعد از گل به سمت عکاسان رفت و در مقابل آنها بر آرم سپاهان بوسه زد، تاثیر پدرو هنریکه در گل و به هم ریختن دفاع حریف کاملا مشهود بود.

* رافائل فوگاگیرو مربی بدنساز سپاهان این تیم را دقایقی زودتر به زمین آورد و تمرینات خاصی را برای آمادگی بیشتر به آنها داد.

* فرید کریمی در یک درگیری با رحیم زهیوی که هر دو به هوا پریده بودند دچار مصدومیت از ناحیه مچ پا شد. در فرود به زمین پای زهیوی به مچ پای کریمی برخورد داشت.

* فرید کریمی بهزادی روی آسیب دیدگی که با زهیوی داشت از بازی خارج شد و محرم نویدکیا به جای او وارد زمین شد.

* دقیقه شمار اسکوربورد در نیمه دوم روی عدد صفر ایستاده است و دقایق بازی را نشان نمیدهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45ewyd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب سپاهان مقابل استقلال خوزستان مشخص شد