تاریخ انتشار: 1395/05/17 20:27
اختصاصی/
کد خبر: 269269

شروعی طوفانی برای محمدمایلی کهن و قوی سپیدانزلی

دیدار ملوان بندرانزلی و آلومینیوم اراک در حالی امروز در اراک برگزار گردید که کم تر کسی پیش بینی می کرد شاگردان مایلی کهن بتوانند پیروز این میدان باشند.
شروعی طوفانی برای محمدمایلی کهن و قوی سپیدانزلی

به گزارش سرویس لیگ دسته اول فرتاک ورزشی، قوی سپید انزلی که ناباورانه در آخرین لحظات فصل گذشته لیگ برتر، سقوط را تجربه کرده بود و تلاش هایش برای خرید امتیاز نفت بی نتیجه مانده بود، این قدر دیر به فکر آماده سازی تیم برای لیگ یک بودند که وقت های بسیاری را از دست رفته دیدند!

همان طور که در تحلیل قبل از بازی به آن اشاره داشتیم، بهترین امتیاز ممکن که قوی سپید انزلی در روزهای واپسین آغاز لیگ دسته اول  از آن برخوردار گردید، انتخاب مایلی کهن به عنوان سرمربی بود. محمدمایلی با روحیات خاصی که دارد، توانست توجه رسانه ها را به این تیم جلب کند و بنا بر همین روحیات جنگندگی و تسلیم نشدن، بازیکنان را آماده نبردی سخت کرد.

دیدار ملوان بندرانزلی و آلومینیوم اراک را باید پر افت و خیزترین بازی هفه اول لیگ دسته اول دانست، جایی که دو تیم تا آخرین لحظات بازی دست از تهاجم برنداشته و به دنبال بازی زیبا بودند که در نهایت این قوی سپید انزلی بود که با  زدن 3 گل توسط پوریا غلامی، حسین قنبری و یاسر وکیلی در برابر دو گلی که حسین احمدلو برای آلومینیوم اراک به ثمر رساند، پیروز میدان شد تا با کسب این پیروزی مرحمی بر زخم های التیام نشده اش باشد.

داود مهابادی نیز که سکان هدایت آلومینیوم اراک را بر عهده دارد باید بداند که لیگ امسال بسیار متفاوت با سالهای قبل است و اگر می خواهد با این تیم نتیجه لازم را بگیرد باید چاره ای اساسی بیندیشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xrnnb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسمی/ خونه به خونه به مصاف نفت مسجد سلیمان نمی رود