تاریخ انتشار: 1395/05/18 13:47
کد خبر: 269148

برانکو کوتاه نمی آید/سرمربی پرسپولیس جلوی طاهری می ایستد!

سرمربی پرسپولیس به چند دلیل راضی به بازگشت مدافع پیشین تیمش به جمع سرخپوشان نیست.
برانکو کوتاه نمی آید/سرمربی پرسپولیس جلوی طاهری می ایستد!

به گزارش فرتاک ورزشی، مسئولان باشگاه پرسپولیس خواهان برگرداندن رامین رضاییان به تیم‌شان هستند؛ در شرایطی که برانکو ایوانکوویچ به عنوان نفر اول کادرفنی تیمش سخت مخالف این قضیه است و اگر غیر از این بود تا به امروز این قضیه نهایی می‌شد و رضاییان هم‌اکنون در تمرینات پرسپولیس شرکت می‌کرد. مخالفت برانکو با این مسئله دلایل زیادی دارد و به نظر می‌آید هیچ یک از آنها چندان برای مسئولان باشگاه پرسپولیس اهمیت ندارد.

وقتی رضاییان حرمت مربیان تیمش را نگه نداشت

پیش از شروع فصل و زمان آغاز تمرینات آماده‌سازی سرخپوشان؛ برانکو بارها از عدم حضور رضاییان در تمرینات تیمش ابراز گلایه کرد و دلخوری او از این بازیکن در آن مقطع بیشتر از این بود که رضاییان حتی تلفن‌های مربیان و مسئولان باشگاهش را هم جواب نمی‌داد تا به نوعی حرمت آنها را نگه نداشته باشد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که برانکو فصل گذشته هم چندان از رضاییان بابت رفتارش با برخی بازیکنان در تمرینات تیم، دل خوشی نداشت. برانکو به مسائل اخلاقی در تیمش بیش از هر چیز دیگری اهمیت می‌دهد و شاید اگر اینطور نبود نفراتی چون محسن بنگر، مهرداد کفشگری، سوشا مکانی و حتی بابک حاتمی همچنان سرخپوش بودند. نوع رفتن رضاییان به ترکیه و نقش پر رنگ او در انتقال ناموفق مهدی طارمی به تیم ریزه‌اسپور نه تنها برانکو را عصبانی کرد، بلکه دلخوری شدید هواداران پرسپولیس را هم در پی داشت و این مسئله در راستای همان مسائل اخلاقی است که برانکو برای آن ارزش زیادی در تیمش قائل است.

ماهینی اطمینان برانکو را جلب کرد

حسین ماهینی چه از نظر اخلاقی و چه از نظر فنی در هفته‌های اخیر به خوبی توانسته در دل برانکو جا باز کند، تا حدی که این مربی به شماره 13 تیمش اطمینان داده که بدون توجه به حواشی پیرامون بازگشت رضاییان به پرسپولیس، فقط تمرکزش را روی مسائل فنی قرار دهد. هر چند این موضوع ناخواسته روی ماهینی تأثیر منفی گذاشته و او متعجب است که چرا مسئولان باشگاه پرسپولیس تا این حد اصرار به بازگشت رضاییان دارند. مخصوصاً اینکه ماهینی اخیراً حاضر شد قرادادش را بدون چشمداشتی تمدید کند.

نفراتی که قربانی انتخاب باشگاه شدند

در بین بازیکنان فعلی پرسپولیس هستند نفراتی که برانکو کمترین نقش را در سرخپوش شدن آنها داشت و به نوعی مسئولان باشگاه پرسپولیس آنها را به خدمت گرفتند. این بازیکنان در حال حاضر جزو نفراتی هستند که در سه بازی اخیر پرسپولیس به بازی گرفته نشده و فقط یکی دو نفرشان دقایقی کوتاه فرصت حضور در میدان را پیدا کرده‌اند. با توجه به این قضیه  اگر قرار باشد رضاییان با اصرار مسئولان باشگاه پرسپولیس به این تیم برگردد، بعید نیست به سرنوشت نفراتی دچار شود که بازیکنان تحمیلی به برانکو بودند.

برانکو مخالف کنار گذاشتن گولچ

باشگاه پرسپولیس با وجود اینکه نزدیک به 400 میلیون فقط برای گرفتن رضایتنامه آنتونی گولچ از باشگاه پیشین او هزینه کرده است، در نظر دارد قرارداد او را فسخ و رضاییان را جایگزین وی کند. برانکو به عنوان سرمربی پرسپولیس اصلاً موافق این قضیه نیست، چراکه اعتقاد دارد از لحاظ اخلاقی کنار گذاشتن یک بازیکن در این مقطع از این فصل درست نیست. مخصوصاً اینکه گولچ هموطن برانکو هم به حساب می‌آید.

رضاییان 3 ساله نمی‌بندد

مسئولان باشگاه پرسپولیس در مذاکراتی که با رضاییان داشتند، به وی پیشنهاد عقد قرارداد سه ساله را دادند که چندان مورد استقبال این بازیکن قرار نگرفت. رضاییان برخلاف طارمی بعد از بازگشت از ترکیه حاضر نیست به یکسری از خواسته‌های مسئولان باشگاه پرسپولیس تن بدهد و با شرایطی که خودش و مدیر برنامه‌هایش در نظر دارند حاضر به امضای قرارداد جدید هستند. هرچند پرسپولیسی‌ها همچنان اصرار دارند که رضاییان با این باشگاه قراداد دارد و حتی در صورت انتقال او به هر تیمی داخلی خواهان حق‌وحقوق خود هستند.

برانکو کوتاه می‌آید یا...

در اینکه برانکو اصلاً تمایلی به ماندن رضاییان در تیمش ندارد، شکی نیست و او صراحتاً این موضوع را در صحبت‌های خود با رسانه‌ها نیز اعلام کرده است. در این شرایط اگر باشگاه پرسپولیس قرارداد رضاییان را تمدید کند آن وقت بازهم بحث تحمیل بازیکن به برانکو در پرسپولیس مطرح می‌شود و این موضوع خیلی نمی‌تواند عاقبت خوشی برای این مربی کروات داشته باشد. به هر حال باید صبر کرد و دید که در این قضیه در نهایت برانکو میدان را خالی خواهد کرد یا مسئولان باشگاه پرسپولیس از موضع خود عقب‌نشینی می‌کنند. آنچه مشخص است مسئولان این باشگاه با اصرار به بازگرداندن رضاییان بیشتر در تلاشند به هواداران تیم‌شان بفهماند در صورت بروز هر اتفاقی در آینده آنها از موافقان ماندن این بازیکن در تیم‌شان بودند! غافل از اینکه این موضوع در روز‌های اخیر حاشیه‌های زیادی را برای پرسپولیس ایجاد کرده و در صورت نهایی شدن این انتقال این حواشی وارد مرحله جدید خواهد شد.

منبع: افکار نیوز


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45ewjx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خروج 15 بازیکن از لیست پرسپولیس  و ورود 14 بازیکن جدید