تاریخ انتشار: 1395/05/18 16:09
کد خبر: 269106

منصوریان استقلال / درست مثل منصوریان نفت!

نفتِ فصل گذشته از 5 هفته اول لیگ فقط 3 امتیاز گرفت و اولین پیروزی‌اش را در هفته ششم برابر استقلال اهواز به دست آورد
منصوریان استقلال / درست مثل منصوریان نفت!

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، سه هفته بعد از شروع لیگ برتر شانزدهم، آبی‌های پایتخت هنوز در حسرت اولین پیروزی در فصل جدید هستند.

 استقلال شروع امیدوارکننده‌ای در لیگ برتر نداشته و از سه مسابقه، فقط یک امتیاز به دست آورده تا در رده ماقبل پایانی جدول رده‌بندی لیگ قرار بگیرد.

 آبی‌ها در هر دو دیدار خانگی با نفت تهران و نفت آبادان، گل اول را وارد دروازه حریف کردند اما هر بار با اشتباه‌های نابخشوندنی خط دفاعی پیروزی‌شان را از دست دادند.

 استقلال تهران بعد از تساوی هفته اول، در جدال هفته دوم در اهواز به استقلال خوزستان باخت و در مسابقه هفته سوم، در برابر شاگردان نادر دست‌نشان شکست ناباورانه‌ای را تجربه کرد تا بحران، به حوالی باشگاه برسد.

شروع ناخوشایند لیگِ برتر، تجربه ناشناخته‌ای برای سرمربی این روزهای استقبال نیست. او لیگ پانزدهم را نیز با نفت تهران بسیار بد شروع کرد. نفت که یکی از پرستاره‌ترین تیم‌های لیگ به شمار می‌رفت و قبل از شروع فصل مدعی جدی قهرمانی بود، در مسابقه هفته اول به تساوی بدون گل با تراکتورسازی رسید. این تیم در هفته دوم لیگ پانزدهم در خانه برابر صبا یک یک متوقف شد و نتوانست اولین پیروزی فصل را جشن بگیرد. آن‌ها در هفته سوم به سیاه‌جامگان باختند تا در سه هفته اول لیگ، فقط دو امتیاز داشته باشند.

 تساوی با ملوان و شکست در برابر استقلال، دو نتیجه دیگر تیم منصوریان بود که شرایط باشگاه را کاملا بحرانی کرد.

نفت از 5 هفته اول لیگ فقط 3 امتیاز گرفت و اولین پیروزی‌اش را در هفته ششم برابر استقلال اهواز به دست آورد. این تیم اما رفته رفته با هماهنگ‌شدن بازیکنانش شرایط بهتری پیدا کرد و در نیم‌فصل دوم نتایج به مراتب بهتری به دست آورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4boax8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


افتخاری: می‌خواهیم برای چهارمین بار قهرمان آسیا شویم!/ من موفق نشوم،هیچ‌کس دیگر هم موفق نمی‌شود
اظهارات عجیب سرپرست جدید استقلال؛