تاریخ انتشار: 1395/05/18 18:03
کد خبر: 269091

افتخاری: استقلال شانس آورد که من مدیرش شدم

سرپرست جدید باشگاه استقلال در محل تمرین این تیم حضور یافت
افتخاری: استقلال شانس آورد که من مدیرش شدم

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، سید رضا افتخاری که به تازگی به عنوان سرپرست باشگاه استقلال انتخاب شده در محل تمرین این تیم در حاضر شد.

افتخاری پیش از آغاز تمرین گفت: از اینکه از نزدیک شاهد فعالیت‌های تیم هستم، خوشحالم. امروز اگر فرصت شود، با کادر فنی هم صحبت می‌کنم تا برنامه‌های آن‌ها را ارزیابی کنم و با کمک اعضای هیات مدیره تصمیم درستی برای تیم بگیریم. هنوز بازی‌های زیادی باقی مانده و می‌شود نتایج از دست رفته را جبران کرد. تیم‌های دیگر هم در آینده می‌بازند و این طور نیست که همه بازی‌هایشان را ببرند.

 

در ادامه خبرنگاران از افتخاری درباره صحبت اشتباه امروز صبح اش درباره تعداد قهرمانی‌های استقلال در آسیا پرسیدند که او با خنده پاسخ داد: اگر آن حرف را نمی‌زدم که روزنامه‌ها چیزی برای نوشتن نداشتند، پس گفتم که چیزی بگویم و بتوانند صفحه‌هایشان را پر کنند. البته حقیقت این است که آن حرفم یک اشتباه لپی بود.

 

افتخاری درباره انتقاد برخی از اهالی فوتبال به سوابقش هم گفت: اهالی فوتبال من را می‌شناسند. من زمانی که سرپرست تیم ملی بودم همین منصوریان بازیکن تیم بود. من بیگانه نیستم و فوتبال ایران را کاملا می‌شناسم. اگر منتقدان رزومه من را مطالعه کنند، خواهند دید که در فدراسیون فوتبال کسی نیست که مثل من تمام این مراحل و مسئولیت‌ها را طی کرده باشد.

 

او ادامه داد: به نظرم کسب تجربه و فعالیت کافی است و الان وقت بهره‌برداری از تجربیات زیاد من است. استقلال شانس آورد که من مدیرعاملش شدم تا تجربیاتم را در اختیارش قرار بدهم!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vpnlz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حضور افتخاری در تمرین استقلال