تاریخ انتشار: 1395/05/19 09:17
کد خبر: 268973

جلالی: کیفیت لیگ امسال خوب نیست

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید که تیمش در مقابل تراکتورسازی ضعیف عمل کرد
جلالی: کیفیت لیگ امسال خوب نیست

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، و به نقل از ایسنا، مجید جلالی درباره شکست تیمش برابر  تراکتورسازی، اظهار کرد: ما در دیدار مقابل تراکتورسازی واقعا خوب نبودیم و ضعف‌های زیادی داشتیم. همین موضوع با فوق‌العاده‌ بودن مصادف شد و در نهایت شکست بدی را متحمل شدیم. باید بگویم که فقط خط دفاع ما روی گل‌هایی که دریافت کردیم مقصر نبود،‌ بلکه کل تیم مقصر بود. وقتی شکست می خوریم همه شکسته خورده‌ایم و وقتی پیروز می شویم همه پیروز شده‌ایم.

او در ادامه افزود: متاسفانه فاصله این دیدارمان با دیدار بعدی بسیار کم است. ما فقط سه روز وقت تمرین کردن داریم که این کار ما را دشوار می‌کند. به فاصله این سه روز باید به مصاف استقلال برویم، ولی تلاش می‌کنیم در فرصتی که در اختیار داریم تیم‌مان را مهیای این بازی کنیم.

وی افزود: وقتی بازی‌های سه هفته‌ اخیر را بررسی می‌کنیم می بینیم که لیگ ما از نظر کیفی از سطح خوبی برخوردار نیست. بازی‌ها همه در کیفیت خوبی برگزار نمی‌شود. به نظر من سازمان لیگ باید روی این موضوع حساسیت بیشتری داشته باشد. البته  دلایل این کیفیت پایین فقط یک مجموعه نیست،‌ بلکه  بخش‌های آموزش، مدیریت و برنامه‌ریزی فوتبال و خیلی از مسائل دیگر در این بی کیفیتی تاثیرگذار است. من به جرات می‌توانم بگویم که فقط تراکتورسازی در مقابل ما به عنوان یک تیم با کیفیت عمل کرد و سایر تیم‌ها هنوز کیفیت خودشان را نشان نداده‌اند. مربیان فقط در ۲۰ درصد از مواقع نقش دارند و خیلی از موارد دیگر روی کیفیت بازی‌ها تاثیرگذار است. به طور مثال در حال‌ حاضر در ۱۰ روز سه بازی برگزار می‌کنیم و در ادامه لیگ یک ماه تعطیل است. همین موضوعات نشان از این است که برنامه درستی نداشته ایم. البته می‌دانم که به خاطر برنامه‌های تیم ‌ملی تعطیلی لیگ اجتناب ناپذیر است، ولی مسائل دیگری هم مثل طولانی بودن فصل نقل‌ و انتقالات روی کیفیت لیگ اثر گذاشته است. خیلی از تیم‌ها دوران آماده سازی خوبی نداشتند، زیرا در بیشتر در دوران  آماده سازی درگیر نقل‌ و انتقالات بودند.

جلالی با بیان این که نباید اجازه بدهیم بازیکنان بی کیفیت خارجی وارد لیگ ایران شوند، خاطر نشان کرد: باید برای این موضوع یک مسئول تعیین کنیم. به طور مثال می‌توانیم ایجنت‌ها را مسئول این این موضوع کنیم و اگر هر ایجنتی بازیکن بی کیفیت خارجی به ایران آورد در رزومه‌اش بنویسم و برای او ۱۰ امتیاز منفی در نظر بگیریم. البته پیشنهاد من این است که سازمان لیگ کمیته‌ای را تشکیل دهد و بازیکنان خارجی را به دقت بررسی کند و اجازه ندهد بازیکنان بی کیفیت خارجی وارد لیگ ایران شوند.

جلالی در ادامه با بیان این که تیم ‌ملی امید باید از حالا تشکیل شود، ادامه‌ داد: وقتی می بینم که عراق مقابل برزیل بازی خوبی را به نمایش می‌گذارد یا این که کره در  المپیک بازی‌های چشم نوازی را انجام می‌دهند از خودم می پرسم که چرا نباید تیم ‌المپیک ایران در این مسابقات شرکت کند. به اعتقاد من الان که  المپیک شروع شده است باید کار را آغاز کنیم و تیم ‌ملی فوتبال امید را تشکیل دهیم و به آینده فکر کنیم. کار کردن با تیم‌های پایه نیازمند زمان است. باید تیمی را تشکیل دهیم که کم کم با تجربه شود و بازیکنانش در لیگ برتر بازی کنند. اگر این کارها را الان انجام دهیم مطمئنا در  المپیک بعدی تیم ‌ فوتبال ایران حضور خواهد داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36g5pj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



داور بازی پیکان- استقلال مشخص شد