تاریخ انتشار: 1395/05/19 13:19
کد خبر: 268938

فورلان: مورینیو با منچستریونایتد قهرمان لیگ جزیره می‌شود

ستاره پیشین شیاطین سرخ به ستایش از مورینیو پرداخت و تاکید کرد این مربی پرتغالی یونایتد را به قهرمانی در لیگ جزیره خواهد رساند
فورلان: مورینیو با منچستریونایتد قهرمان لیگ جزیره می‌شود

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، منچستریونایتد بعد از خداحافظی الکس فرگوسن روزهای بسیار سختی را پشت سرگذاشته است. با آمدن ژوزه مورینیو اما هواداران یونایتد بسیار امیدوار شدند.

دیگو فورلان از کسانی است که به مورینیو اعتقادی خاصی دارد و بر این باور است که این مربی پرتغالی می تواند یونایتد را به قهرمانی در لیگ جزیره برساند. مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال اروگوئه در این زمینه گفت: مورینیو بهترین گزینه برای هدایت منچستریونایتد است. هواداران این تیم سه سال بسیار سخت را پشت‌سر گذاشتند. به مربی بزرگی چون مورینیو نیاز داشتیم و اطمینان دارم که این مربی بزرگ منچستریونایتد را به جایگاهی که شایسته و بایسته آن است خواهد رساند.

او ادامه داد: با آمدن بازیکنان بزرگی مثل زلاتان ایبراهیموویچ، هنریخ میختاریان و البته پل پوگبا، یونایتد متحول شده است. زمان انتقال قدرت در لیگ جزیره فرارسیده است و مورینیو می تواند منچستریونایتد را دوباره به قدرتمندترین تیم لیگ جزیره تبدیل کند. او مربی بسیار توانایی است و کارنامه او به خوبی همه چیز را بیان می کند.

ستاره پیشین ویارئال در پایان سخنان خود اضافه کرد: منچستریونایتد در فصل جدید در لیگ قهرمانان اروپا بازی نخواهد کرد و این باعث می شود تا به خوبی در لیگ جزیره تمرکز کند. مورینیو در لیگ اروپا باید از بازیکنان جوان استفاده کند و نهایت تمرکز خود را روی لیگ جزیره بگذارد. اکنون قهرمانی در لیگ برتر برای هواداران منچستریونایتد مهم‌تر از هر چیزی است. امیدوارم مورینیو این خواسته هواداران را برآورده کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nek5o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نافرمانی ستاره یونایتد از دستور مورینیو