تاریخ انتشار: 1395/05/19 14:29
کد خبر: 268929

اتفاقات بدی درتیم ملی فوتسال می‌افتد/قرار نبود ملی پوشان را بدهیم

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند با انتقاد از برگزاری اردوی تیم ملی فوتسال بعد از هفته دوم، گفت: متاسفانه با فشار و خواهش و تمنا بازیکنان ما را به اردو بردند و برای این تصمیم متاسفم
اتفاقات بدی درتیم ملی فوتسال می‌افتد/قرار نبود ملی پوشان را بدهیم

به گزارش سرویس فوتسال فرتاک ورزشی، درباره عدم حضور بازیکنان گیتی پسند در دو روز اول اردوی تیم ملی فوتسال، گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد ولی تنها نکته منفی برگزاری اردوی تیم ملی بدون هماهنگی بود. قطعا این ناهماهنگی به تیم‌هایی مثل گیتی پسند که بیشترین بازیکن را در تیم ملی دارد، ضربه می‌زند.

وی افزود: ما بازیکنان را دو روز به تیم ملی ندادیم ولی برای روز آخر، با اصرار و فشار از طریق فدراسیون و بعضی دوستان مجبور شدیم ملی پوشان را روانه تهران کنیم. نمی دانم دلیل این کار چه بود و نمی دانم باید چه بگویم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند یادآور شد: شاید این کار برای خودنمایی بوده باشد! بعضی آقایان حرفهایی زده بودند که وقتی نتوانستند به آن عمل کنند، با خواهش و تمنا بازیکنان را به تیم ملی کشاندند. این کار اصولی نیست. ما قبول داریم در سال منتهی به جام جهانی، تیم ملی باید در اولویت باشد ولی این درست نیست که شب بخوابند و صبح تصمیم بگیرند اردوی تیم ملی را برگزار کنند.

لک درباره اینکه چه زمانی متوجه برگزاری اردوی کوتاه مدت تیم ملی شده است، گفت: اول باید بگویم که اتفاقات بدی در تیم ملی می‌افتد. متاسفانه کادر فنی مستقیم با بازیکنان تماس می‌گیرد و زمزمه برگزاری اردو را می‌اندازد و سپس آنرا رسانه ای می‌کند. بعد از آن، تصمیم خود را عملی می‌کنند. من یک روز قبل از بازی با شهروند ساری متوجه شدم قرار است اردو برگزار شود. همان موقع گفتم که به خاطر بازی با ارژن در هفته سوم لیگ، نمی‌توانیم بازیکنانمان را به تیم ملی بدهیم.

وی تاکید کرد: به ما قول داده بودند که تا قبل از هفته چهارم و تعطیلی لیگ، تیم ملی اردوی تدارکاتی نداشته باشد. نمی دانم چرا اصرار دارند که اردوی سه روزه برگزار کنند. مگر کادر فنی بازیکنان را نمی‌شناسد که این اردوها را می‌گذارند. با این کار یک روز تمرین ما را خراب کردند. بازیکنان ما ساعت 7 صبح به تهران آمدند و 5 بعدازظهر هم به اصفهان برگشتند! نمی دانم اصرارها برای حضور بازیکنان ما در این تمرین یک روزه چه بود.

سرمربی گیتی پسند با بیان اینکه حرفش غیرمنطقی نیست، گفت: ما باید برای بازی با ارژن با اتوبوس به شیراز برویم. خدایی نکرده اگر به خاطر خستگی ملی پوشان، آنها مصدوم شوند هم تیم ملی ضرر می کند و هم ما. نمی دانم چرا سلامت بازیکنان برایشان اهمیتی ندارد.

لک در پایان تاکید کرد: برای این تصمیم متاسف شدم و مانده‌ام که چه بگویم. شاید کادر فنی تیم ملی می‌خواست بازیکنان ما را نمک گیر کند و یک وعده ناهار به آنها بدهد!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2an8el

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 اعلام اسامی تیم ملی فوتسال بعد از پایان هفته دوم لیگ برتر