تاریخ انتشار: 1395/05/19 18:39
کد خبر: 268825

آقای افتخاری؛ مدیریت استقلال با فوتسال قابل مقایسه نیست/ هواداران اولویت اول هستند

سیدرضا افتخاری آدم خوب و انسانی قابل قبول است که در فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال حاشیه ای نداشته است ولی اینجا استقلال است آقای افتخاری.
آقای افتخاری؛ مدیریت استقلال با فوتسال قابل مقایسه نیست/ هواداران اولویت اول هستند

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، سید رضا افتخاری به یکباره از سوی هیئت مدیره و صد البته وزیر ورزش به عنوان سرپرست باشگاه استقلال انتخاب شد تا بتواند قدری به شرایط نابسامان موجود در این باشگاه سامان بخشد

در این که ایشان را فردی موجه می دانیم شکی وجود ندارد و دوست داریم دراین راه موفق باشد چون موفقیت ایشان یعنی خشنودی میلیونها طرفدار که با باخت های استقلال ناراحت و با پیروزی های او خوشحال می شوند ، پس بنابراین عقل و منطق می گوید برای آرامش رسیدن و خشنودی این همه طرفدار عاشق، باید سرپرست جدید را حمایت کرد.

اما نکته اینجاست، قبل از این که هر کس دیگری بخواهد به مجموعه استقلال کمک نماید، این خود افتخاری است که باید مواظب باشد از جاده اصلی به خاکی نزند.

سرپرست جدید استقلال باید بداند که مدیریت در باشگاه استقلال با مدیریت در فوتبال سالنی تحت هیچ شرایطی قابل مقایسه نیست و در این جا هر اقدام و عملی می تواند موج مثبت یا منفی را بدنبال داشته باشد.

این که ایشان هنوز نیامده سعی می کند در برابر کانون هواداران مقابله کند و تحمل یک انتقاد از سوی آنها را ندارد، بدون شک او را وارد چالشی جدی خواهد کرد.

به این که کانون هواداران و مدیریش که آقای سعادتی است چگونه رفتار و برخوردی در برابر انتخاب شما داشته اند کاری نداریم، آن چه که مهم می باشد این است که هواداران استقلال و پرسپولیس متفاوت از حتی هواداران تیم ملی هستند پس نباید بی گدار به آب زد.

در یک جمله خلاصه کنم، اگر می خواهید در استقلال موفق باشید قدری سنجیده تر و با مشورت کسانی که از جو موجود در استقلال خبر دارند تصمیم بگیرید چون خیلی زود دیر می شود!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36g57e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


افتخاری: استقلال مسئول کانون هواداران ندارد !