تاریخ انتشار: 1395/05/19 23:47
کد خبر: 268761

استقلالی معروف: اگر گران ترین بازیکنم به خودم مربوط است چقدر می گیرم!

براساس انتشار قراردادها من گران ترین هستم اما آیا دستمزدهایی که به برخی از بازیکنان داده شده واقعا همین است که ثبت شده؟
استقلالی معروف: اگر گران ترین بازیکنم به خودم مربوط است چقدر می گیرم!

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، انتشار مبلغ قرارداد بازیکنان، با اعتراض فراوان آنها روبرو شد. اما کمتنر کسی حاضر شده رک و صریح این اقدام را محکوم کند. همه جز آندرانیک تیموریان. آندویی که طبق همین اعلام، گران ترین بازیکن این فصل است.

او می گوید:«از خود شما می پرسم آیا دوست دارید همسایه تان یا سوپر مارکت سر کوچه تان مبلغ دستمزدتان را بداند؟ این موضوع جزو حریم خصوصی افراد است و باید به آن احترام گذاشته شود. متاسفانه نه تنها از من بلکه از بقیه فوتبالیست ها هم نپرسیدند آیا راضی هستید موضوع شخصی زندگی شما افشا شود و همه ایران آن را بدانند یا نه؟ طبیعتا هیچکس دوست ندارد مسایل خصوصی ‌اش رسانه ‌ای شود. اینکه من چقدر می‌ گیرم به خودم مربوط است و نباید رسانه ‌ای می ‌شد اما این کار را کردند و امیدوارم به هدف ‌هایی که مدنظرشان بوده رسیده باشند».

تیموریان مدعی می شود گران ترین بازیکن فوتبال ایران نیست چون طبق افشاگری های او بازیکنانی هستند که مبلغ بیشتری می گیرند ولی ارقام شان درست و صحیح ثبت نمی شود:«ناراحتی من از این نیست که گران ترین بازیکن ایران اعلام شده ام چون قطعا هر فوتبالیستی بابت کیفیت خود دستمزد می گیرد.

براساس انتشار قراردادها بله من گران ترین هستم اما سوالم این است که آیا دستمزدهایی که به برخی از بازیکنان داده شده واقعا همین است که ثبت شده؟ در ضمن مالیات قرارداد من را هم قرار نیست کسی بدهد و خودم باید پرداختش کنم. من هم با اینکه گران‌ترین بازیکن ایران اعلام شوم مشکلی ندارم اما می‌ خواهم از دوستانی که این کار را کردند بپرسم آیا قراردادهای منتشره دیگر بازیکنان واقعی است؟ شما تردید نکنید که من گران ‌ترین بازیکن ایران نیستم و کسانی هستند که پول‌ های بیشتری از من می‌ گیرند اما ثبت نمی ‌شود. قطعا دستمزدی که الان می‌ گیرم در حد و اندازه خودم است. از طرفی همیشه سعی کردم هر چه دارم برای تیمم بگذارم تا پولی که می ‌برم مشکلی نداشته باشد. اعتقاد دارم که بازیکن باید با همه وجودش بازی کند. در کل باید بگویم انتشار قراردادها کار حرفه ای نبود و من شخصا از این موضوع ناراحت هستم».

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mdzej

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سیاه جامگان- سایپا/ عمو فرهاد پذیرای حسین آقا