تاریخ انتشار: 1395/05/20 13:15
عضو هیئت‌مدیره باشگاه شاهین توسعه کیش:
کد خبر: 268698

منابع مالی شاهین توسعه کیش کاملا شفاف است/ سرمربی امروز معرفی می‌شود

عضو هیئت‌مدیره باشگاه شاهین توسعه کیش تأکید کرد: منابع مالی باشگاه شاهین توسعه کیش در فصل پیش رو کاملا شفاف است.
منابع مالی شاهین توسعه کیش کاملا شفاف است/ سرمربی امروز معرفی می‌شود

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، سید حمزه حسینی در پیش از ظهر امروز در حاشیه تمرین تیم شاهین توسعه کیش که در تهران برگزار می‌شود، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در فصل پیش رو با عنایت به ظرفیت‌های ورزشی جزیره کیش به بخش مدیریت و مالکیت تیم شاهین توسعه کیش به عنوان تنها نماینده فوتبال جزیره کیش ورود کردیم و تا کنون بیش از 300 میلیون تومان از بدهی‌های فصل گذشته این تیم را ساماندهی و بخشی از آن را پرداخت کرده‌ایم.

وی بابیان اینکه برنامه‌های بسیار خوبی برای فصل پیش روداریم، اظهار داشت: باهمت اسپانسر و حامی که برای باشگاه جذب کرده‌ایم یعنی شرکت بانی گستر که یکی از شرکت‌های موفق صنعت ساختمان کشور به شمار می‌رود بودجه مناسبی در اختیار باشگاه قرارگرفته است تا بتوانیم برای صعود این تیم به مسابقات لیگ دسته اول شرایط مناسبی را رقم بزنیم.

حسینی با بیان اینکه تمامی منابع مالی ما کاملا شفاف است، خاطرنشان کرد: با تلاش‌هایی که صورت گرفت، تیم خوب و یکدستی را شکل داده‌ایم که می‌تواند حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشد.

این عضو هیئت‌مدیره باشگاه شاهین توسعه کیش در خصوص تعیین سرنوشت کادر فنی این تیم یادآور شد: با گزینه‌های مختلفی در این زمینه صحبت شده است که تا پایان وقت اداری امروز سرمربی فصل پیش روی شاهین توسعه کیش معرفی می‌شود.

مصاحبه: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27j6wn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عزیزمحمدی: شهرداری اراک با قدرت در لیگ دو حضور پیدا خواهد کرد

زمانی: از حضور در تیم حرفه ای مانند خونه به خونه خوشحالم
مدافع خونه به خونه در گفتکو با فرتاک؛